مازندران نایب قهرمان ژیمناستیک جوانان کشور انتخابی تیم ملی شد

مسابقات ژیمناستیک جوانان کشور با نایب قهرمانی تیم منتخب مازندران خاتمه پذیرفت. به گزارش مازنداسپرت؛ مسابقات ژیمناستیک قهرمانی جوانان کشور انتخابی تیم ملی با عنوان شهدای دانش‌آموز به میزبانی شهرستان گرگان برگزار شد، با نایب قهرمانی تیم منتخب مازندران پایان پذیرفت. در این پیکارها ۹۰ ورزشکار از ۱۸ استان کشور در ۶ وسیله با هم […]

363636مسابقات ژیمناستیک جوانان کشور با نایب قهرمانی تیم منتخب مازندران خاتمه پذیرفت.

به گزارش مازنداسپرت؛ مسابقات ژیمناستیک قهرمانی جوانان کشور انتخابی تیم ملی با عنوان شهدای دانش‌آموز به میزبانی شهرستان گرگان برگزار شد، با نایب قهرمانی تیم منتخب مازندران پایان پذیرفت.

در این پیکارها ۹۰ ورزشکار از ۱۸ استان کشور در ۶ وسیله با هم رقابت کردند که تیم های تهران، مازندران و تبریز به ترتیب اول تا سوم شد.

در این مسابقات ورزشکاران مازندرانی موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز شدند.

در بخش انفرادی در بارفیکس یاسین مهدی‌زاده مدال طلا، در پرش خرک سید رضا میرمحمدی مدال نقره، در خرک حلقه یاسین مهدی‌زاده و در خرک زمینی و سامان صادقی نیز موفق به کسب ۲ مدال برنز شدند که در نهایت این چهار ورزشکار مازندرانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

همچنین از سوی کمیته فنی فدراسیون با توجه به درخشش ۲ ژیمناست دیگر مازندرانی سامان صادقی و علیرضا محمودی نیز به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند.