آخرین خبر از اردوی پردیس کرج نماینده فوتبال مازندران تیم خونه به خونه مازندران

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با سه بازیکن فصل گذشته تیم های نفت آبادان، مس کرمان و راه آهن تهران به توافق رسید. به گزارش مازند اسپرت ، مسئولان خونه به خونه مازندران امروز با علی نظیف کار بازیکن فصل گذشته مس کرمان، علی عظیمی بازیکن فصل گذشته مس کرمان و محمد علیزاده بازیکن […]

khoonehتیم فوتبال خونه به خونه مازندران با سه بازیکن فصل گذشته تیم های نفت آبادان، مس کرمان و راه آهن تهران به توافق رسید.

به گزارش مازند اسپرت ، مسئولان خونه به خونه مازندران امروز با علی نظیف کار بازیکن فصل گذشته مس کرمان، علی عظیمی بازیکن فصل گذشته مس کرمان و محمد علیزاده بازیکن فصل گذشته راه آهن تهران قرارداد بستند.

و اما این تیم در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی پردیس کرج مقابل تیم استقلال آبی تهران به تساوی ۱ بر ۱ دست یافت.

این نتیجه در حالی رقم خورد که اکبر میثاقیان اکثر بازیکن اصلی تیمش را برای گرفتن خروجی استان مرخص کرد و خونه به خونه با ترکیبی از بازیکنان جوان و امید خود در کنار دو سه بازیکن بزرگسال مقابل آبی های تهرانی قرار گرفت.

گل تیم استقلال آبی تهران در دقیقه ۵۹ به ثمر رسید و خونه به خونه مازندران نیز در دقیقه ۸۶ توسط منصور تنهائی بازی را به تساوی کشاند.

گفتنی است، اردوی تیم خونه به خونه در پردیس کرج با پایان یافتن این دیدار خاتمه یافت تا اکثر بازیکنان این تیم برای حل مشکل خروجی و … روانه شهرهای خود شوند و مابقی به بابل بازگردند.