قاسمی نژاد : هر طور شده خودم را به دربی میرسانم / پزشکان گفته اند۴ هفته پای خود را گچ بگیرم

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال نساجی در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته یک کشور میهمان حریف رفسنجانی خود بود که در نهایت توانست این تیم را با یک گل شکست دهد . در جریان این دیدار و در دقیقه  10 بازی محمد قاسمی نژاد از ناحیه پا دچار مصدومیت شده و به بیرون […]

photo 2016 09 26 23 34 43به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال نساجی در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته یک کشور میهمان حریف رفسنجانی خود بود که در نهایت توانست این تیم را با یک گل شکست دهد . در جریان این دیدار و در دقیقه  10 بازی محمد قاسمی نژاد از ناحیه پا دچار مصدومیت شده و به بیرون از زمین منتقل میشود تا ادامه درمان روی پایش صورت پذیرد .

در همین خصوص خبرنگار مازند اسپرت در ارتباطی تلفنی جویای احوالات این بازیکن شد و قاسمی نژاد در این باره گفت : متاسفانه از ناحیه رباط شصت پا دچار کشیدگی شدم که طبق گفته پزشکان باید ۴ هفته پای خود را گچ بگیرم .

وی درباره شرایط درمان و بهبودش افزود : فعلا قرار شده به کلینیک دکتر نوروزی مراجعه کنم تا در صورت امکان با اعمال دو هفته ای آتل خود را به دربی مازندران برسانم و برای این مهم بسیار انگیزه دارم و هر طور که شده خودم را به این بازی خواهم رساند .