با شکست چمازکتی در هفته پنجم لیگ برترفوتبال ساحل اورنگ چالوس صدرنشین شد + سایر نتایج و جدول

هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان مازندران برگزار شد . به گزارش مازند اسپرت؛ هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان مازندران عصر امروز یکشنبه ۲۴ مرداد در شهرهای مختلف استان برگزار شد . در یکی از این دیدار ها تیم صدرنشین پیشرو چمازکتی قائمشهر در خانه میزبان تیم فوتبال […]

1هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان مازندران برگزار شد .

به گزارش مازند اسپرت؛ هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان مازندران عصر امروز یکشنبه ۲۴ مرداد در شهرهای مختلف استان برگزار شد .

در یکی از این دیدار ها تیم صدرنشین پیشرو چمازکتی قائمشهر در خانه میزبان تیم فوتبال ستاره کاسپین بابل بود . در این دیدار تیم صدرنشین چمازکتی موفق نشد از این دیدار خانگی نهایت استفاده را ببرد و با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب میهمان خود شد و سه امتیاز این دیدار خانگی را از دست داد .

شهروند مقاومت جویبار در خانه از تیم هیرکانی چالوس پذیرایی میکرد . در این دیدار شهروند مقاومت جویبار موفق شد در زمین خودش حریفش را با یک گل شکست دهد و سه امیتاز این دیدار را از آن خود کند .

در دیگر دیدار این هفته دریا حربده محمودآباد میزبان تیم طبرستان تلوباغ ساری بود . در این دیدار محمود آبادی ها با نتیجه نزدیک دو بر یک حریف ساروی خود را شکست دادند.

دیدار جذاب و تماشایی شهدا ابوالحسن کلا بابل و شهروند رامسر هم در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود رامسری ها به پایان رسید تا این تیم دست پر بابل را ترک کنند.

شهرداری فریدونکنار و سد نکا هم در فریدونکنار به مصاف هم رفتند . در این دیدار فریدونکناری ها موفق شدند با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهند و سه امتیاز این دیدار خانگی را از آن خود کنند .

در دیگر دیدار باقی مانده از این هفته تیم فوتبال ساحل اورنگ چالوس میزبان تیم شهدا لمراسک گلوگاه بود که در پایان موفق شد با یک گل میهمان خود را شکست دهد و سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کند.

 

 

ردیف تیم‌ها بازيها برد مساوي باخت گل زده گل خورده امتیاز
۱

ساحل اورنگ چالوس

۵ ۳ ۲ ۰ ۷ ۳ ۱۱
۲

پیشرو چمازکتی قائمشهر

۵ ۳ ۱ ۱ ۴ ۲ ۱۰
۳

شهروند مقاومت جویبار

۵ ۳ ۰ ۲ ۵ ۳ ۹
۴

سد نکا

۴ ۲ ۱ ۱ ۷ ۵ ۷
۵

دریا حربده محمودآباد

۵ ۲ ۱ ۲ ۵ ۴ ۷
۶

شهرداری فریدونکنار

۵ ۲ ۱ ۲ ۶ ۶ ۷
۷

شهروند رامسر

۵ ۲ ۱ ۲ ۵ ۷ ۷
۸

شهدا لمراسک گلوگاه

۴ ۲ ۰ ۲ ۵ ۴ ۶
۹

ستاره کاسپین بابل

۵ ۱ ۲ ۲ ۸ ۹ ۵
۱۰

هیرکانی چالوس

۵ ۱ ۲ ۲ ۴ ۵ ۵
۱۱

شهدا ابوالحسن کلا بابل

۵ ۱ ۲ ۲ ۸ ۱۰ ۵
۱۲

طبرستان تلوباغ ساری

۵ ۰ ۱ ۴ ۳ ۹ ۱