جامعه بزرگ ورزش بهشهر، آماده استقبال از ۶ آلاله غواص شهید است

رییس اداره ورزش و جوانان بهشهر گفت: جامعه بزرگ ورزش بهشهر، آماده استقبال از ۶ آلاله غواص شهید است و ورزشکاران بهشهری به استقبال شهدا می روند. به گزارش مازند اسپرت ؛ سید عسگری اکبری افزود: با برنامه ریزی انجام شده در هیات های ورزشی و جامعه ورزشی بهشهر برای استقبال از شهدای غواص با […]

2424رییس اداره ورزش و جوانان بهشهر گفت: جامعه بزرگ ورزش بهشهر، آماده استقبال از ۶ آلاله غواص شهید است و ورزشکاران بهشهری به استقبال شهدا می روند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ سید عسگری اکبری افزود: با برنامه ریزی انجام شده در هیات های ورزشی و جامعه ورزشی بهشهر برای استقبال از شهدای غواص با تمام امکانات، آماده میزبانی هستیم.

وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، اظهار داشت: ۱۷۵ شهید غواص با دست های بسته به شهادت رسیدنند تا امروز دست من و تو برای آبادانی و عزت و سرافرازی کشورم باز باشد و لذا مهمترین وظیفه ما ادای دین به این بزرگواران ارزشی است.

رییس اداره ورزش و جوانان بهشهر ادامه داد: کمیته های مختلف ستاد بزرگداشت شهدای غواص و مسیرهای تشییع پیکراین شهدا دراین شهرستان مشخص تا درآیین استقبال از میهمانان آسمانی با مشکل مواجه نشویم.

اکبری گفت: جامعه بزرگ ورزش و جوانان اعم از کارکنان و مدیران ، قهرمانان و ورزشکاران، مربیان، داوران، پیشکسوتان، اعضای هیأت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد با حضور گسترده در این مراسم استقبال و تشییع نشان خواهند داد که با تمام توان در راه پاسداشت نام و یاد شهدا ایستاده اند.

به گزارش ایرنا بر اساس برنامه زمانبندی شده پانزدهم مردادماه امسال با ورود ۳۰ شهید به شهرستان رامسر مراسم تشییع شهدای گمنام غواص به مدت شش روز در شهرهای مختلف مازندران آغاز می شود.

این شهدا در روز پانزدهم مرداد ماه در شهرهای رامسر ، تنکابن و عباس آباد، شانزدهم در شهرهای چالوس، نوشهر، نور و محموآباد، هفدهم مرداد در صبح و عصر در شهرهای بابلسر، بابل و آمل ، در شهرهای قائمشهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه و شیرگاه، در هجدهم مرداد در شهرهای بهشهر، نکا، گلوگاه، خلیل شهر، رستمکلا، نکا و میاندرود و در شب نوزدهم مرداد مراسم استانی وداع با شهدا و در روز بیستم تمامی شهدا در شهر ساری تشییع و پس از برگزاری مراسمی در محل پارک موزه مرکز استان مازندران به ۱۰ شهرستان برای خاکسپاری منتقل می شوند.

مازندران ۱۰ هزارو ۴۰۰شهید تقدیم انقلاب و جنگ کرده است که از این تعداد بیش از ۶۰۰ ورزشکار شهید در مازندران شناسایی شده است.