اعلام آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و جريمه براي باشگاه نساجي و خونه به خونه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلفات تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول اعلام شد. به گزارش مازند اسپرت، دیدار تیم های خونه به خونه بابل و گل گهر سیرجان برگزار شد و از سوی محمد مولایی، مربی تیم خونه به خونه رفتار غیر مسئولانه و ورود به زمین مسابقه که منجر […]

0101کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلفات تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول اعلام شد.

به گزارش مازند اسپرت، دیدار تیم های خونه به خونه بابل و گل گهر سیرجان برگزار شد و از سوی محمد مولایی، مربی تیم خونه به خونه رفتار غیر مسئولانه و ورود به زمین مسابقه که منجر به اخراج وی شد، صورت گرفت. وی طبق بند ۵ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی و با توجه به تکرار تخلف و وجود سوابق قبلی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچنین کمیته انضباطی اعلام کرد در صورت تکرار تخلفات در مسابقات بعدی، رای صدور قرار دستور موقت از همراهی وی با تیم مربوطه تا اطلاع ثانوی صادر خواهد شد.
همچنین تیم خونه به خونه بابل به خاطر فحاشی تماشاگران به داور و پرتاب ترقه به داخل زمین، به پرداخت ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
جریمه نقدی برای نساجی مازندران
مسابقه تیم های شهرداری اردبیل و نساجی مازندران روز یکم اسفند برگزار شد و تیم نساجی مازندران به خاطر داشتن ۵ بازیکن اخطاری از سوی کمیته انضباطی به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
کمال نورالله‌زاده، فیزیوتراپ تیم شهرداری اردبیل نیز به خاطر اهانت، فحاشی و ضرب و شتم داور به مدت شش ماه از همراهی تیم خود، شرکت در مسابقات و هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.