امیر جباری و تیم دونفره دختران به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند

امیر جباری و تیم دو نفره دختران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بین المللی بدمینتون ترکیه راه یافتند. به گزارش مازند اسپرت: در دومین روز مسابقات بین المللی بدمینتون ترکیه امیر جباری و تیم دو نفره پگاه کامرانی و الناز فیض منش بدمینتون بازان جوان کشورمان توانستند با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله […]

امیر جباری و تیم دو نفره دختران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بین المللی بدمینتون ترکیه راه یافتند.

به گزارش مازند اسپرت: در دومین روز مسابقات بین المللی بدمینتون ترکیه امیر جباری و تیم دو نفره پگاه کامرانی و الناز فیض منش بدمینتون بازان جوان کشورمان توانستند با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یابند.

جباری در دور دوم رقابت های یکنفره توانست حریف ترکیه ای خود را با نتیجه ۲ بر صفر (۱۵-۲۱ و ۱۱-۲۱ ) شکست دهد و راهی دور سوم شود.

جباری در دور سوم نیز به مصاف نماینده ترکیه رفت و توانست با نتیجه ۲ بر ۱ ( ۱۸-۲۱ ، ۲۰-۲۲ ، ۱۶-۲۱ ) حریف خود را شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها شود.

همچنین محمدباقر ترابی در دور دوم رقابت های یک نفره در مصاف با حریف ترکیه ای با نتیجه ۲ بر صفر ( ۱۱-۲۱ و ۱۵-۲۱ ) با شکست روبرو شد و از دور رقابت های یکنفره بازماند.

همچنین در رقابت های دور دوم یکنفره دختران پگاه کامرانی در مصاف با حریفی از ترکیه با نتیجه ۲ بر ۱ ( ۲۰-۲۲، ۱۶-۲۱، ۱۹-۲۱ ) شکست خورد و از دو رقابت های یک نفره حذف گردید.

الناز فیض منش نیز در رقابت های یکنفره دور دوم در مصاف با حریف ترکیه ای خود با نتیجه ۲ بر صفر ( ۱۰-۲۱، ۱۴-۲۱ ) شکست خورده و از دور رقابت های یکنفره کنار رفت.

در ادامه این رقابت ها و در قسمت دونفره پسران و دختران، تیم دونفره امیرحسین نورعلیان و محمدباقر ترابی در مصاف با تیم دونفره الجزایر توانست با نتیجه ۲ بر صفر ( ۱۸-۲۱ ، ۱۶-۲۱ ) به پیرروزی دست یافته و راهی دور دوم شود.

امیر جباری و مهدی انصاری در رقابت های دونفره در مصاف با تیم دونفره ترکیه بازی را با نتیجه ۲ بر صفر ( ۲۶-۲۸ ، ۱۹-۲۱ ) واگذار کرده و از دور رقابت های دونفره حذف شدند.

تیم دونفره پگاه کامرانی و الناز فیض منش در مصاف با حریفان ترکیه ای خود با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی دست یافته و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

همچنین تیم ثمین عابد خجسته و کیانا هاشمی در رقابت های دونفره در مصاف با تیم ترکیه با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورده و از رقابت های دونفره حذف شدند.

بدین ترتیب امیر جباری در قسمت یکنفره به مرحله یک چهارم راه یافت و برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی به مصاف بازیکن ترکیه و سید ۲ جدول خواهد رفت.

همچنین پگاه کامرانی و الناز فیض منش در رقابت های دونفره به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

تیم دونفره امیرحسین نورعلیان و محمد باقر ترابی نیز در رقابت های دونفره برای راهیابی به مرحله بعد به مصاف تیم دونفره ترکیه می روند.

مسابقات بین المللی بدمینتون ترکیه در روزهای اول تا چهارم مردادماه سال جاری در ترکیه برگزار می شود.

منبع:ايرنا