رئیس هیئت کبدی مازندران خبر داد: حضور ۳ کبدی‌کار مازندرانی در اردوی مشترک با پاکستان

رئیس هیئت کبدی مازندران از حضور سه کبدی کار مازندرانی در اردوی مشترک با پاکستان خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت؛ عباد دلیری با اشاره به برگزاری اردوی مشترک با تیم پاکستان اظهار کرد: در این اردو ۱۴ بازیکن حضور می‌یابند که سه ملی‌پوش مازندرانی هستند. وی با بیان اینکه این اردو آمادگی از […]

858555رئیس هیئت کبدی مازندران از حضور سه کبدی کار مازندرانی در اردوی مشترک با پاکستان خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ عباد دلیری با اشاره به برگزاری اردوی مشترک با تیم پاکستان اظهار کرد: در این اردو ۱۴ بازیکن حضور می‌یابند که سه ملی‌پوش مازندرانی هستند.

وی با بیان اینکه این اردو آمادگی از امروز تا چهارم بهمن در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود، افزود: امیرحسین محمدملکی، محمداسماعیل نبی‌بخش و مرتضی تلمادره به‌عنوان سه بازیکن مازندرانی در این اردو هستند.

رئیس هیئت کبدی مازندران ادامه داد: پس از برگزاری اردوی آمادگی در تهران تیم ملی کبدی برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی از پنجم تا ۱۸ بهمن در پاکستان اردوی مشترک برگزار می‌کند.

دلیری در پایان از حضور تیم مازندران در جشنواره کبدی در استان گلستان خبر داد و گفت: هیئت کبدی مازندران هفته گذشته در جشنواره همگانی کبدی که گرگان برگزار شد، حضوری فعال داشت.