مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ کشتی نوجوانان مازندران در بهشهر آغاز شد

دبیر هیات کشتی مازندران از آغاز مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ کشتی نوجوانان مازندران در بهشهر خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ غلام نوری زاده روز جمعه در گفت و گویی اظهار کرد: مسابقات نیمه نهایی لیگ کشتی نوجوانان مازندران با حضور تیم های کشتی از شهرهای بهشهر، میاندرود، قائمشهر، تنکابن و بابل ب […]

دبیر هیات کشتی مازندران از آغاز مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ کشتی نوجوانان مازندران در بهشهر خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ غلام نوری زاده روز جمعه در گفت و گویی اظهار کرد: مسابقات نیمه نهایی لیگ کشتی نوجوانان مازندران با حضور تیم های کشتی از شهرهای بهشهر، میاندرود، قائمشهر، تنکابن و بابل ب صبح و عصر امروز جمعه دوم مرداد ماه در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه به طور همزمان مسابقات نیمه نهایی لیگ کشتی نوجوانان مازندران در بابل هم برگزار می شود، یادآور شد: در بابل تیم های تیم های بابل الف، ساری، نور، گیل خواران و بابلسر به رقابت می پردازند.

دبیر هیات کشتی مازندران گفت: مرحله اول این دوره از مسابقات کشتی در ۵ مرحله برگزار شد که از هر گروه ۵ تیم در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

نوری زاده با اعلام اینکه در مسابقات برگزار شده در مرحله اول، از هر گروه، دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند، افزود: در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات نیز، از هر گروه، دو تیم به مرحله نهایی راه خواهند یافت و در مرحله نهایی با هم به رقابت می پردازند.

گفتنی است، مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ کشتی نوجوانان مازندران در بهشهر و بابل امروز جمعه دوم مرداد در دو زمان صبح و عصر برگزار می شود.