محسن صائمی :تمام تلاشمو میکنم تا به لیگ برتر راه پیدا کنم

اختصاصی مازند اسپرت : محسن صائمی یکی از جوان ترین مدافعین استان مازندران این روز ها با سن کم کاپیتان تیمش در لیگ دسته سوم فوتبال کشور است و با بازی های درخشانش در این یکی دوسال اخیر به گفته خیلی از بزرگان فوتبالی استان مازندران یکی از بهترین مدافع آخر های استان مازندران به […]

اختصاصی مازند اسپرت : محسن صائمی یکی از جوان ترین مدافعین استان مازندران این روز ها با سن کم کاپیتان تیمش در لیگ دسته سوم فوتبال کشور است و با بازی های درخشانش در این یکی دوسال اخیر به گفته خیلی از بزرگان فوتبالی استان مازندران یکی از بهترین مدافع آخر های استان مازندران به شمار می آید . تمامی این بزرگان آینده درخشانی را برای این بازیکن جوان ولی باتجربه پیش بینی میکنند .

 

 

 

امروز این جوان با استعداد مهمان سایت مازند اسپرت بود و در گفتگویی مفصل به سوالات خبرنگاران ما پاسخ داد :

 

 

 

مازند اسپرت :  ابتدا خودتو بطور کامل برای ما و بازدید کننده های سایت معرفی کنید :

بنام خدا ، محسن صائمی هستم متولد ۲۹ ۸ ۱۳۷۲ اهل شهرستان ساری


مازند اسپرت :تا به حال در چه تیم هایی حضور داشتی و زیر نظر چه مربیانی کار کردی ؟

در رده های پایه تیم فوتبال شهید زارع زیر نظر بهرام نعمتی و علی فولادییان –  رده های جوانان و امیدهای پدیده ساری زیر نظر علی شفاهی و حسین برزگر و ابراهیم باقری – در حال حاضر دو سال است که با آقای ذوالفقار شریفی در تیم شهدای ساری کار میکنم . زمانی هم که در پدیده بودم موفق شدم به تیم ملی جوانان و برای بازیهای مقدماتی جام جهانی دعوت بشم و ۶ ماه در اردوها شرکت داشتم که در ان موقع زیر نظر اکبر محمدی تمرین میکردم .


مازند اسپرت : اوضاع تیم شما در لیگ دسته چگونه است ؟

به لطف خدا در جدول شرایط خوبی داریم و فاصلمون با صدر جدول ۵ امتیاز است و به آینده امیدوایم .


مازند اسپرت : با بردی که این هفته  در برابر تیم صدرنشین گرفتید کمک زیادی هم به خودتون هم به سایر تیم های مازندرانی کرده اید ، نظر شما چیه ؟

خدارو شکر بازی خوبی بود و با اندیشه آقای شریفی موفق شدیم بازی را  با برد شیرینی پشت سر بگذاریم ، امیدوارم در ادامه راه بتوانیم این روند رو به رشد را ادامه دهیم .

مازند اسپرت : با اینکه پستت دفاعی است ولی خیلی خوب گلزنی میکنی ، چند گل زده داری ؟

گلهایی که زدم ثمره تلاش های کل تیم بود و من هم تلاشهای تیمو به نتیجه رساندم و توانستم تا الان ۴گل برای شهدای ساری در این فصل  بزنم

 

مازند اسپرت : به نظرت تیم شهدای ساری میتونه امسال خودشو بالا بکشه و به لیگ دو صعود کنه ؟

صد در صد همينطوره و اندیشه های تمای اعضای تیم و سرمربی صعود به لیگ دو می باشد .

 

مازند اسپرت : کار کردن با ذوالفقار شریفی چگونه است ؟ خیلی از بیرون این مربی را یک مربی خشن و بداخلاق میشناسند ، شما که با ایشون کار میکنی ایشون را چگونه مربی و آدمی میبینی ؟

اصلا اینطور نیست و بسیار انسان با شخصیتو با معرفتی هستند و افرادی که این حرفارو پشت سر آقای شریفی میزنند دروغ میگویند .

 

مازند اسپرت : شروع خوبی در لیگ داشتید ولی به یکباره افت کردید ولی در بازی آخر در برابر ایرانداد نشان دادید که میتونید . دلیل این افت چی بود ه به نظر خودت ؟

اگه بازیهای شهدارو ببینید خودتان متوجه خواهید شد که ما در طول بازی چقدر  موقعیت گلزنی ایجاد میکنم ولی در ضربات آخر کمی اشتباه داریم . اما با اندیشه های سرمربی در طول تمرینات موفق شدیم این ایرادها را  برطرف کنیم و در مقابل تیم خوب ایرانداد تهران با برد خوب آن بازی را پشت سر بگذاریم .

 

مازند اسپرت : به نظر خودت از بین ۴ نماینده از مازندران کدام تیم شخصیت این را دارد که به لیگ دو صعود کند ؟

همه تیم های مازندرانی خوبند اما در حال حاضر و نسبت به شرایط جدولی تیم شهید کریمی جویبار و شهدای ساری شرایط خوبی برای صعود دارند .

 

مازند اسپرت : خب برگردیم سراغ خودت ، خیلی از مربیان بزرگ مازندرانی محسن صائمی را یکی از آینده داران فوتبال استان میدونند ، نظر خودت در این مورد چیه ؟

این لطف خدا و کسانی هست که بنده حقیر را شایسته میدونند و من هم سعی و تلاشم را میکنم همیشه بهترین باشم تا جواب لطف بزرگان را با بازی خودم درون زمین بدهم .

 

مازند اسپرت : تو انتخاب تیم به نظر خودت اشتباه نکردی تو این سال ها ؟

با سنی که دارم فکر نکنم ، چون میتوانستم در رده جوانان ، امید به تیم های لیگ برتری بروم ولی خودم خواستم  در بزرگسالان حضور پیدا کنم تا تجربه بیشتری بدست بیاورم.

 

مازند اسپرت : تو یک بازیکن زیر ۲۳ سال هستی و با این سن کم تجربه بالایی داری و کلاس فوتبالیت خیلی بالاتر از لیگ سه است ، چرا سال گذشته  از بین این همه پیشنهادات خوب ، تیم صدرای نکا را انتخاب کردی ؟

میشه اینجوری گفت ، ولی به خواسته خودم و آقای شریفی رفتم به صدرا تا در آن تیم تجربه بیشتری کسب کنم .

 

مازند اسپرت : امسال خیلی راحت میتوانستی حداقل در لیگ یک بازی کنی ، دلیل اینکه دوباره برگشتی در لیگ سه و تیم سابق خودت شهدای ساری چی بود ؟

درسته یکی دوتا پیشنهاد خوب داشتم ولی من هنوز با این تیم قرارداد داشتم و نمیتوانستم سرخود از این تیم جدا شوم. درحال حاضر تمام فکر من صعود این تیم به لیگ دو کشور است تا انشالله بعد از پایان فصل تصمیمات بهتری برای خودم بگیرم .

 

مازند اسپرت : خیلی از بزگان فوتبالی استان با دیدن فوتبالت تورو یکی از بهترین مدافعین استان نامیدند ، چند درصد امیدواری با این سن کم لیگ برتری بشی ؟

این لطف بزرگان فوتبال استان و من تمام تلاشمو میکنم تا به لیگ برتر راه پیدا کنم و برای موفقیتم از تمامی بزرگان فوتبالی استان مشورت میگیرم .

 

مازند اسپرت : محسن صائمی سقف آرزوهای خودش را کجا میبیند ؟

لیگ برتر و اروپا

 

مازند اسپرت : الگوی فوتبالی محسن صائمی در ایران و خارج از ایران چه کسی است ؟

در ایران مرتضی پور علی گنجی و در اروپا جرارد پیکه

 

مازند اسپرت : بهترین و بد ترین خاطره ورزشی محسن صائمی ؟

بهترین : راهیابی به تیم ملی جوانان  –  بدترین : عدم صعود به لیگ دو در سال گذشته

 

مازند اسپرت : به نظر خودت علت اصلی ناکامی فوتبال استان مازندران در این چند ساله اخیر چی میتونه باشه ؟

نبودن سرمایه و امکانات خوب به نظر خودم در استان که معضل اصلی تیم های استان است و همیشه با آن دست و پنجه نرم میکنند .

 

مازند اسپرت : برای پیشرفت فوتبال استان مازندران چه پیشنهادی داری ؟

یک دل بودن مردم و بزرگان و مسئولین فوتبالی و ورزشی استان که  متاسفانه هیچ وقت این یکدلی و همدلی را در بین آنها ندیده ایم .

 

مازند اسپرت : صحبت های پایانی شما را میشنویم اگر صحبتی مانده در خدمتیم :

در پایان جا دارد از پدر و مادر خودم که خیلی برایم زحمت کشیدن تشکر کنم و همچنین از آقای شریفی  و برادر ایشان که خیلی برای بنده زحمت کشیده اند و از تمام کسانی که در کنارم بودن و هستن و از شما سایت خوب مازند اسپرت به عنوان حامی جوانان مازندرانی تشکر میکنم و ممنونم از اینکه این وقت را به بنده داده اید .