آیا لیگ برتر پـانزدهم با حضور ۵ تیم برگزار می شود؟

با ممنوع‌الفعالیت شدن ۱۱ تیم لیگ برتری،لیگ پانزدهم با پنج تیم شروع خواهد شد؟ به گزارش مازنداسپرت: در آستانه آغاز ليگ برتر پانزدهم به جاي آنكه تيم‌ها تمركزشان روي آماده‌سازي باشد، بحث بر سر ممنوع‌الفعاليتي بيش از يك سوم تيم‌هاي ليگ برتري است. دوشنبه صحبت از محروميت ۵ تيم از فعاليت در بازار نقل‌ و […]

با ممنوع‌الفعالیت شدن ۱۱ تیم لیگ برتری،لیگ پانزدهم با پنج تیم شروع خواهد شد؟

به گزارش مازنداسپرت: در آستانه آغاز ليگ برتر پانزدهم به جاي آنكه تيم‌ها تمركزشان روي آماده‌سازي باشد، بحث بر سر ممنوع‌الفعاليتي بيش از يك سوم تيم‌هاي ليگ برتري است. دوشنبه صحبت از محروميت ۵ تيم از فعاليت در بازار نقل‌ و انتقالات بود اما تعداد محروم‌ها ناگهان به ۱۱ تيم رسيد. غلامرضا بهروان تيم‌هاي استقلال، پرسپوليس، سپاهان، نفت، پيكان، ملوان، ذوب‌آهن، استقلال اهواز، تراكتورسازي تبريز، گسترش‌فولاد و صبا را ممنوع‌الفعاليت اعلام كرد و با اين حساب فقط ۵ تيم استقلال خوزستان، سايپا، فولاد، پديده و سياه‌جامگان حق ثبت قرارداد بازيكنان و حضور در ليگ برتر را دارند.يعني ليگ برتر بايد با ۵ تيم آغاز شود!

مسئولان فدراسيون فوتبال مي‌گويند اگر ۱۱ تيم محروم و ممنوع‌الفعاليت مشكلات مالي خود را حل نكنند و از شاكيان‌شان رضايت نگيرند، حق حضور در ليگ برتر پانزدهم را ندارند اما باشگاه‌هاي بدهكار ذره‌اي نگران اين تهديد فدراسيون فوتبال نيستند و معتقدند تهديدها اصلاً جدي نيست و درنهايت با يك تعهد ساده مشكل حل مي‌شود!

بايد ديد سرانجام اين گروكشي‌ها چه خواهد شد و باشگاه‌هايي كه ساليان سال بدهي روي بدهي گذاشته‌اند و شكايت روي شكايت‌شان آمده، اين بار با چه ترفندي از زير اين فشار مسئولان فدراسيون فوتبال فرار مي‌كنند!
البته اگر اين اتفاق در كشورهايي كه فوتبال حرفه‌اي دارند، رخ مي‌داد، قطعاً الان اين تيم‌ها را فقط در صورتي به ليگ برتر برمي‌گرداندند كه مشكل را تمام و كمال حل كنند اما در ايران از بس فدراسيون فوتبال مقابل باشگاه‌هاي بدهكار كوتاه آمده كه نمي‌توان باور كرد اين تهديد جدي باشد.

منبع:خبرورزشی