تیم ملی هاکی بانوان با برگزاری اردوی ساری به مرز آمادگی نسبی رسید

مازند اسپرت ؛سرمربی تیم ملی هاکی بانوان با بیان اینکه سطح اردوی تیم ملی هاکی در ساری عالی بود، گفت: تیم ملی هاکی بانوان با برگزاری اردوی ساری به مرز آمادگی نسبی رسید. به گزارش مازند اسپرت ؛ نیلوفر عبدیان با اشاره به برگزاری اردوی مناسب در ساری، اظهار کرد: این اردو برای آماده‌سازی تیم […]

مازند اسپرت ؛سرمربی تیم ملی هاکی بانوان با بیان اینکه سطح اردوی تیم ملی هاکی در ساری عالی بود، گفت: تیم ملی هاکی بانوان با برگزاری اردوی ساری به مرز آمادگی نسبی رسید.

خبرگزاری فارس: تیم ملی هاکی بانوان با برگزاری اردوی ساری به مرز آمادگی نسبی رسید

به گزارش مازند اسپرت ؛ نیلوفر عبدیان با اشاره به برگزاری اردوی مناسب در ساری، اظهار کرد: این اردو برای آماده‌سازی تیم ملی هاکی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از سوم آذر به‌مدت یک هفته در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری در شرایط مطلوب برگزار شد.

وی با بیان اینکه از هر نظر این اردو عالی برگزار شد، تصریح کرد: جا دارد از اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران و هیئت هاکی استان و شهرستان ساری از برگزاری این اردو تشکر داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی هاکی بانوان از حضور ۲۴ بازیکن در این اردو خبر داد و افزود: در این اردو، مینا اعتقادی به‌عنوان ملی‌پوش و حکیمه عبدی و مهدیس غلامی به‌عنوان دو بازیکن کمکی اردو از ساری نیز حضور داشتند.

عبدیان ادامه داد: تیم با برگزاری این اردو به مرز آمادگی نسبی رسید که امیدواریم در مسابقات آتی به نتایج خوبی دست یابد.

وی از حضور خانم گشتاسبی به‌عنوان سرپرست تیم ملی هاکی بانوان در ساری یاد کرد و گفت: امروز که روز آخر اردو است، مریم فرج‌پور معاون امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری ضمن خیرمقدم به ورزشکاران و مسئولان اردو، برای ملی‌پوشان تیم ملی هاکی بانوان آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.