رود فانی: بخاطر پول بیشتر به العربی قطر آمده ام

به گزارش مازنداسپرت، وی روز سه شنبه درنخستین گفت وگوی مطبوعاتی خود در قطر افزود: باوجود پیشنهادهای متعدد، پیشنهاد العربی قطر را که هم به لحاظ مدت زمان وهم بخاطر ارزش مالی بهتر بود، ترجیح دادم. وی اظهار کرد: برخلاف برخی ادعاهای رسانه ای که تیم مارسی تمایلی به تمدید قراردادش نداشته، گفت: مسوولان تیم […]

به گزارش مازنداسپرت، وی روز سه شنبه درنخستین گفت وگوی مطبوعاتی خود در قطر افزود: باوجود پیشنهادهای متعدد، پیشنهاد العربی قطر را که هم به لحاظ مدت زمان وهم بخاطر ارزش مالی بهتر بود، ترجیح دادم.

وی اظهار کرد: برخلاف برخی ادعاهای رسانه ای که تیم مارسی تمایلی به تمدید قراردادش نداشته، گفت: مسوولان تیم المپیک مارسی خواهان تمدید یک ساله بودند؛ درحالی که نظر من مدت زمان بیشتری بود. رود فانی ادامه داد: همواره به فکر این بودیم که باتوجه به سن وسالم ، سه سال پایانی عمر فوتبالی ام را بدون دغدغه در یک تیم ثابت سپری کنم که باشگاه العربی برایم گزینه بسیار مناسبی بود.

او گفت: درست است که هوا درقطر گرم و شرجی است ودر ابتدای راه با مشکلاتی مواجه می شوم، اما تمام کسانی که قبل از من به باشگاههای قطری ملحق شدند، این مرحله را سپری کردند.

وی ارزش مالی قرارداد خود را بدون ذکر رقم عالی دانست وافزود: در لیگ ستارگان قطر طی ۱۰ سال اخیر بازیکنان مطرح زیادی بازی کردند. حضور بازیکنان بزرگ موجب معرفی این لیگ در اروپا شده است .

این بازیکن ۳۳ ساله که در پنج دیدار ملی برای تیم فرانسه به میدان رفته است، قبلا برای تیم های دسته یک لنس، نیس و رنس بازی می کرد.

فانی در سال ۲۰۱۱ به المپیک مارسی پیوست و در ۲۶ دیدار این تیم حضور داشت.

مدافع پیشین تیم ملی فرانسه باپیوستن به العربی با اشکان دژاگه ملی پوش ایرانی این تیم همبازی شد.

تیم العربی که در فصل گذشته نتوانست نتایج مطلوبی درلیگ ستارگان قطر به دست بیاورد، درفصل نقل وانتقالات کنونی بازیکنان مطرحی جذب کرده است تا بتواند در فصل پیش رو خود را به عنوان یک تیم مدعی معرفی کند./ایرنا