تست‌گیری جهت تشکیل تیم فوتبال منتخب دانشجویان مازندران

دبیر انجمن فوتبال دانشجویی استان مازندران از آغاز تست گیری جهت تشکیل تیم فوتبال منتخب دانشجویان مازندران خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،آرمان رسول پور دبیر انجمن فوتبال دانشگاهی استان مازندران با اعلام این خبر اظهار داشت: بعد از فروکش کردن کرونا و همچنین بازگشایی دانشگاه‌ها به صورت حضوری، ورزش دانشگاهی هم رنگ و روی بهتری به خودش گرفته و انجمن فوتبال دانشگاهی نیز برنامه های خودش را اجرا خواهد کرد.

رسول پور افزود: در آستانه سال برگزاری سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان، و به جهت اینکه اعتقاد داریم باید بازیکنان زیادی از مازندران در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند، تست گیری جهت تشکیل تیم منتخب مازندران را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این تست گیری در چند مرحله زیر نظر کمیته فنی انجمن و با مربیگری اصغر حبیب نژاد از مربیان بنام استان مازندران ( بازیکن سابق نساجی مازندران، مربی تیم لیگ یکی رایکای بابل و .. ) انجام خواهد شد که در مرحله نخست شهرستان آمل به دلیل مرکزیت و فاصله نزدیکی تمام شهرها به این شهر بعنوان میزبان برگزاری مرحله نخست تست گیری انتخاب شده است.

رسول پور بیان داشت: تلاش داریم تا ابتدای تیرماه مرحله نخست تست گیری را برگزار نماییم و از همه دانشجویان مازندرانی علاقمند به فوتبال جهت شرکت در مرحله نخست تست گیری دعوت بعمل می آید.

دانشجویان علاقمند به فوتبال می توانند جهت ثبت نام و شرکت در مرحله نخست تست گیری، مشخصات خود ( نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، شماره دانشجویی، نام دانشگاه) را به شماره واتس آپ ( ۰۹۳۶۷۰۷۳۲۳۸) ارسال نمایند.