مدال آوران پارالمپیکی استان مازندران تجلیل می شوند

نقی مهدوی رئیس هیات جانبازان و معلولان مازندران از برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران پارالمپیکی استان همزمان بت ایام الله دهه فجر با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار خبر داد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نقی مهدوی در گفت و گویی با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی در آوردگاه مختلف بین المللی افزود: با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری، حسینی پور استاندار و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی از مدال آوران پارالمپیکی۲۰۲۰ توکیو در ساری تجلیل خواهد شد.

وی فرا رسیدن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر را به جامعه بزرگ ورزش استان تبریک گفت و اضافه کرد: از پنج مدال آوران مازندرانی در بازی های پارالمپیک به نام های مرتضی مهرزاد، رمضان صالحی، مجید لشگری، محمدرضا خیرالله زاده و رمضان بیابانی پانزدهم بهمن در نمازعبادی سیاسی روز جمعه در ساری تجلیل می شوند.
رئیس هیات جانبازان و معلولان مازندران همچنین از دعوت بازیکنان مازندرانی به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر اشاره نمود و تصریح کرد: حکیم منصوری، وحید سعادت پور، پیمان یعقوبی و سعید حیدری به عنوان چهار مازندرانی دعوت شده به این اردو هستند.
مهدوی همچنین از کادرفنی کاملا مازندرانی تیم ملی بسکتبال با ویلچر خبر داد و افزود: مسعود فلاح به عنوان سرمربی، عباس واحدی به عنوان سرپرست و یاسر گیلکی بعنوان مربی بدنساز هدایت تیم ملی بسکتبال باویلچر را بر عهده دارند.
رئیس هیات جانبازان و معلولان مازندران در ادامه اذعان داشت: مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی و حسین صالحی نیز چهار مازندرانی حاضر در اردوی جدید تیم ملی والیبال نشسته کشورمان هستند.
مهدوی همچنین از حضور کامران رضی به عنوان وزنه بردار و حسین توکلی بعنوان سرمربی از مازندران در تیم ملی جانبازان و معلولین خبر داد و گفت: ابوالفضل خطیبی اسکی باز مازندرانی سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی را کسب نمود.
این مسئول همچین از دعوت سه بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره اشاره نمود و خاطرنشان کرد: یاسر رستمی، وحید نواب و محمد حسین جان زاده به عنوان سه مازندرانی دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره هستند.
وی در پایان مهمترین مشکلات هیات جانبازان و معلولان استان را عدم حمایت سرمایه گذاران و اسپانسر خبر داد و گفت: از مسئولان استان و مدیران دستگاه ها و ارگان های مختلف می خواهیم نگاه ویژه تری به ورزش جانبازان و معلولان استان داشته باشند.