اعتراض تیم ستارگان پاس ساری به دست وزیر ورزش می‌رسد!؟

مدیرعامل و سرمربی تیم کشتی پاس ستارگان ساری درخواست پیگیری نامه اعتراض تیم ستارگان پاس ساری به وزیر ورزش توسط نمایندگان ساروی در مجلس شورای اسلامی را ارائه کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مرتضی قربانی مدیرعامل و سرمربی تیم کشتی ستارگان پاس ساری امروز در گفت‌وگویی مرکز مازندران، از حواشی برگزاری مسابقات کشتی این دوره از لیگ باشگاه‌های خبر داد و گفت: از بازی با تیم هیأت کشتی قائم‌شهر رضایتی نداریم، اعتراضات خود را با ارائه مستندات اعلام کرده ولی نتیجه‌ای در پی نداشت.

وی با اشاره به سابقه این تیم، افزود: همان‌طور که می‌دانید تیم ستارگان پاس ساری با سابقه‌ای ۱۰ ساله در مسابقات لیگ کشتی کشور تاکنون به کسب مقام نائب قهرمانی از چهار دوره از مسابقات لیک کشور و همچنین کسب مقام سوم در دو دوره جام باشگاه‌های جهان نائل آمده است.

قربانی تصریح کرد: امسال با نام ستارگان پاس ساری در مسابقات کشتی لیگ کشور شرکت کردیم، در روز گذشته همزمان با اتمام مرحله مقدماتی مسابقه، متاسفانه بنا بر اشکال در اساسنامه لیگ تیم ما به‌عنوان بازنده محسوب شد.

سرمربی تیم کشتی پاس ستارگان ساری در ادامه بیان کرد: در این بازی در دور رفت تیم هیأت کشتی قائم‌شهر ۶ بر ۴ تیم ما را شکست داد ولی در دور برگشت ۵ بر ۵ ما برنده شدیم ولی در پایان با اینکه مجموع امتیازات ما در دور رفت و برگشت ۱۹۱ انایاز مثبت و تیم مقابل ۱۷۰ امتیاز بود، تیم مقابل برنده میدان شد.

مدیرعامل باشگاه پاس ستارگان ساری، خاطرنشان کرد: در این خصوص اعتراض ما به قانون برمی‌گردد ولی با توجه به اینکه وجود قانون اشتباه از بی‌قانونی بهتر است تبعیت کردیم با اینکه می‌دانیم حقمان سقوط تیم نبود.

وی بااشاره به اینکه متاسفانه مشکل دیگری در برگزاری این مسابقه وجود داشت، اضافه کرد: طبق تبصره یک بند ۱۲ آیین‌نامه کشتی هر تیم می‌تواند با سه کشتی‌گیر تیم ملی قرارداد ببندد ولی در حین مسابقه دو کشتی گیر را به‌‌‌کارگیری کند، در حالی که تیم هیات گشتی قائمشهر در مقابل ما از سه کشتی گیر عضو تیم ملی استفاده کرد!

قربانی همچنین از رفتار ضد و نقیض تیم مقابل در دو رفت بازی با تیم چسب رازی  خبر داد و گفت: در آن بازی طبق فانون عمل کرده بودند، ولی به ما که رسید با سه کشتی‌گیر عضو تیم ملی حاضر شدند که اعتراض مکتوب ما را به همراه داشت ولی دریغ از برگزاری کمیته انضباطی!!!

سرمربی تیم کشتی پاس ستارگان ساری با اشاره به اسامی این سه کشتی‌گیر حاضر در تیم مقابل، عنوان کرد: یدالله محبی، علی شعبانی و بهمن تیموری سه کشتی گیر عضو تیم ملی هستند که در مسابقه به مصاف تیم ما آمده بودند، ما اعتراض خود را به فدراسیون کشتی رساندیم ولی تاکنون هیچ جوابی نگرفتیم، درخواست پیگیری مسوولان مربوط را داریم.

به گزارش فارس: درخواست این سرمربی این است که؛ همانطور که در خصوص صعود تیم قائمشهر به اساسنامه اشاره کردند باید در خصوص اعتراض تیم پاس ستارگان ساری نیز به اساسنامه عمل کنند، همچنین در این خصوص نمایندگان مردم ساری در مجلس یازدهم نیز پیگیر نتیجه اعتراض تیم ستارگان پاس ساری با سابقه ۱۰ ساله هستند.