سانتوس: سیدجلال بهترین مدافع ایران است

کارلوس سانتوس مدافع برزیلی سابق ذوب آهن از حضور در تیم فوتبال نفت تهران کاملا راضی به نظر می رسد. به گزارش مازند اسپرت:سانتوس که فصل پیش در ذوب آهن نمایش درخشانی داشت در یک تصمیم جنجالی از این باشگاه اصفهانی جدا شد و پیراهن نفت را در فصل جاری به تن خواهد کرد. این […]

کارلوس سانتوس مدافع برزیلی سابق ذوب آهن از حضور در تیم فوتبال نفت تهران کاملا راضی به نظر می رسد.

به گزارش مازند اسپرت:سانتوس که فصل پیش در ذوب آهن نمایش درخشانی داشت در یک تصمیم جنجالی از این باشگاه اصفهانی جدا شد و پیراهن نفت را در فصل جاری به تن خواهد کرد.

این مدافع خوش تکنیک در گفت و گویی کوتاه با ورزش سه از حضور سیدجلال حسینی در جمع بازیکنان نفت ابراز خوشحالی کرد. سانتوس می گوید: چند روزی هست که با سیدجلال تمرین می کنیم و من از حضور او در جمع خودمان خیلی خوشحالم. سیدجلال یک بازیکن متمرکز و کاملا حرفه ای است و به نظر من بهترین مدافع ایران است. بدون شک نفت با حضور حسینی تیم قوی تری خواهد بود.

سانتوس درباره فضای تمرین و شرایط نفت هم می گوید: اینجا همه چیز خوب است و من خوشحالم که نفت را انتخاب کردم و امیدوارم در آسیا تا جای ممکن پیش برویم. از نظر من با شرایطی که داریم حضور در فینال آسیا هم عجیب نیست و ما باید تلاش کنیم نتیجه لازم را بگیریم.

وقتی از سانتوس درباره جدایی اش از ذوب آهن می پرسیم چندان مایل نیست در این باره صحبت کند. او می گوید: اصفهان شهر فوق العاده ای است و من خاطرات خیلی خوبی از آنجا دارم. من یک سال عالی در ذوب آهن داشتم و از آقای گل محمدی و همه کسانی که به من کمک کردند، تشکر می کنم. به هر حال این فوتبال است و من حالا در تیم دیگری هستم. امیدوارم دوباره بچه های ذوب آهن را که هنوز با آنها در ارتباطم از نزدیک ببینم./ورزش سه