بومی یا غیر بومی؛ نساجی مدیرعامل می‌خواهد!

در حالی که در آستانه شروع هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار داریم، نساجی همچنان بدون مدیرعامل سر می‌کند و مشخص نیست چه زمانی مالکان این باشگاه مدیرعامل این تیم ریشه‌دار را معرفی خواهند کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بعد از گذشت هفته‌های ابتدایی لیگ و در حالی که نساجیِ مهاجری نتایج نسبتا خوبی را بدست آورده، اما همچنان این تیم ریشه‌دار مازندرانی در انتخاب و معرفی مدیرعامل مردد است.

معلوم نیست چه زمانی تکلیف مدیرعاملی نساجی مشخص خواهد شد. هر روز وعده هفته آینده را به هواداران و عوامل تیم می‌دهند، اما همچنان هیچ خبری از تعیین مدیرعامل نیست و این تیم مازندرانی در شرایطی که وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر دارد، تنها دغدغه‌اش بعد از گذشت دو هفته از لیگ، معرفی مدیرعامل است.

مشکلات مالکیتی ابتدای فصل نساجی، تاثیری روی کیفیت تیمِ مهاجری نگذاشت و این تیم با قدرت در لیگ ظاهر شد، اما درخواست مهاجری و شاگردانش مشخص شدن هر چه زودتر مدیرعامل باشگاه است.

این چند روزه از گوشه کنار باشگاه نساجی اسم های بزرگ و کوچکی به گوش رسیده و در فضای مجازی هم هر روز نام یکی دو شخصیتِ مورد علاقه ی مدیران (ادمین های) مجازی، به اشتراک گذاشته می‌شود، اما مدیرعامل واقعی را صنیعی‌فر و حدادیان باید معرفی کنند و اعلام مجازی مدیرعامل، برای نام بزرگ نساجی صورت چندان خوشی ندارد.

نساجی که در طول این چند فصل از مهره‌های مازندرانی کمتری در بدنه مدیریتی و فنی خودش استفاده کرده است و بیشتر انتخاب‌هایش خارج از مازندران و قائمشهر بوده، بهتر است از سرمایه‌های مازندرانی بهره ببرد و به نوعی به مازندرانی‌ها بیشتر از غیر بومی‌ها بها بدهد.

اما این روزها در فضای مجازی، در بین نام‌های زیاد؛ از جمله بازگشت آذری، امیری و مهران کاظمی به نساجی و کلی اسم‌های ریز و درشت، نام یکی دو گزینه بومی هم به به چشم می‌خورد که باعث خوشحالی مازندرانی‌ها بود.

کاظمی، امیری و پرهیزگار سه گزینه مطرح شده مازندرانی در فضاهای مجازی هستند که هرکدامشان در استان و کشور ثابت شده‌اند. کاظمی و امیری سال‌های گذشته زحمات زیادی را برای نساجی کشیده‌اند و نساجی در دوران آنها به لیگ برتر صعود کرده و هیچ مازندرانی‌ای آنها را فراموش نخواهد کرد. نفر سوم حالاگزینه ی محبوبِ نساجی‌چی‌ها،  اکبر پرهیزگاری است که خودش را در طول این مدت در سمت معاونت اجرایی باشگاه، به قائمشهری‌ها ثابت کرده است.

توجه ویژه پرهیزگار به رده‌های پایه و ارتباطش با لیدرها و هواداران نساجی، او را فردی محبوب در بین فوتبالی‌های قائم‌شهری و اعضای تیم نساجی بدل کرده است.

پرهیزگار که خودش اهل غرب مازندران است، از فوتبالی‌های بنام استان است و خودش خاک خورده همین فوتبال است و درد فوتبال و هوادارانش را می‌داند و تعصبش به نساجی و فوتبال مازندران می‌تواند بدون شک کمک حال نساجی در این فصل باشد.

به هر حال، مالکان نساجی باید هر چه زودتر پروسه انتخاب مدیرعاملی این باشگاه بزرگ را به پایان برسانند تا نساجی از این بلاتکلیفی خلاص شود. امیدواریم مالکان نساجی در بین گزینه‌هایشان بهترین تصمیم را برای تیم ریشه‌دار مازندرانی بگیرند. اما این انتظار می‌رود که حداقل در انتخاب مدیرعامل به خواسته فوتبالی ها و هواداران فهیم نساجی عمل کنند و در انتخاب مدیرعامل، بومی‌گرایی کنند و از نیروی استان در این شرایط بهره ببرند تا مازندران هم سهمی از لیگ برتری شدن نساجی داشته باشد.