تصاویری از ششمين مرحله دوچرخه‌سواری لیگ مازندران در عباس آباد

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری مازندران از معرفی نفرات برتر ششمين مرحله مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ مازندران در عباس‌آباد خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سیداحمد میری‌قلعه‌سری در گفت‌وگویی، اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رشته استقامت به مسافت ۶۰ کیلومتر در منطقه جنگلی کلاردشت شهرستان عباس‌آباد، برگزار و ورزشکاران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: این دوره از مسابقات به همت اداره ورزش و جوانان عباس‌آباد، هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان عباس‌آباد و هیأت دوچرخه‌سواری مازندران برگزار شد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری مازندران گفت: سیزدهمین دوره از مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ مازندران و ششمین مرحله رشته استقامت عصر امروز با گرامیداشت نام و یاد شهید شاخص ورزشکار صادق مزدستان و بزرگداشت نام مرحومان عبدالله حیدری و محمد شکوری در عباس‌آباد برگزار شد.

دبیر هیأت دوچرخه‌سواری مازندران نیز با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در سه رده جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد؛ اظهار کرد: نفرات برتر این مسابقات در بخش پیشکسوتان مهدی لویی از فرماندهی انتظامی مازندران اول شد، عزت الله مظاهری از سادات شهر رامسر دوم شد و علیرضا کبودی از  تنکابن سوم شد.

عبدالمطلب کریمی با اشاره به نفرات برتر این دوره از مسابقات افزود: در بخش بزرگسالان هم مرتضی رضوانی از پیتزا نارنج  سادات‌شهر به مقام اول رسید، امین پورنجف از هیأت دوچرخه‌سواری  بهشهر دوم شد و محمد نجات‌اللهی از نیروی انتظامی مازندران مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: عرشیا جوانبخت از تنکابن هم مقام قهرمانی جوانان این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

کریمی گفت: این دوره از مسابقات که در مسیر ۶۰ کیلومتری جاده جنگلی کلاردشت شهرستان عباس‌آباد و با میزبانی هیأت دوچرخه سواری شهرستان عباس‌آباد برگزار شد.

 در پایان این مرحله از مسابقات، یاد و خاطره دو ورزشکار دوچرخه‌سوار از دست رفته شهرستان عباس آباد، زنده یاد اصغر درودی، قهرمان بازی‌های آسیایی توکیو ژاپن ۱۳۵۲ و زنده یاد جعفر مراد عباسی قهرمان دوچرخه‌سواری مازندران گرامی داشته شد.