نوشاد عالمیان دولتی شد !

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: نوشاد عالمیان شب گذشته به صورت تلفنی خبری خوش به من داد مبنی بر این که به استخدام دولت درآمده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهرداد علی قارداشی عصر امروز در نشست با مجموعه هیات‌های ورزشی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن دولت استانداری این استان با بیان اینکه تنیس روی میز از رشته‌های ورزشی پر هزینه است اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان و نوجوانان کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه سالن و تجهیزات و خوابگاه برگزاری این مسابقات در استان کهگیلویه و بویراحمد  مورد تایید قرار گرفته از مسؤولان استان خواست تا برخی از نواقص محل اسکان بازیکنان را برطرف کنند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز به کسب مدال برنز تیم ملی تنیس روی میز توسط نوشاد عالمیان در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی اشاره کرد و گفت: همه تیم‌ها و فدراسیون‌های ورزشی کشور زیر یک پرچم واحد و تحت عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران شرکت می‌کنند که باید هم‌افزایی برای موفقیت کشورمان را در عرصه‌های بین‌المللی داشته باشیم.

قارداشی به تعداد ۹۴ فدراسیون ورزشی در جهان اشاره کرد که در ایران ۵۲ فدراسیون از این تعداد فعال هستند و ادامه داد: فدراسیون جهانی تنیس‌ روی میز با ۲۲۶ کشور از کشور ۱۰۰ هزار نفره گرفته تا چین که ۱۰۰ میلیون بازیکن شناسنامه‌دار تنیس روی میز دارد پرعضوترین فدراسیون ورزشی جهان است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان موفقیت بی‌نظیر تنیس روی میز ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی گفت: بعد از ۵۲ سال در بازی‌ها صاحب مدال شدیم که در یک جدول ۶۴ نفره بازیکن خوب ما توانست بعد از باخت به نفر سوم دنیا به مدال برنز مسابقات دست یابد که کاری بزرگ در ورزش کشور بود.

وی با بیان اینکه باید مشکلات قهرمانان ورزشی را از جمله در زمینه شغل برطرف کنیم افزود: نوشاد عالمیان شب گذشته به صورت تلفنی خبری خوش به من داد مبنی بر این که به استخدام دولت درآمده و این خبر خوشی برای همه قهرمانان بازی‌های آسیایی است که استخدام دولت شوند.

علی قارداشی با بیان اینکه رؤسای فدراسیون‌ها برای تعالی و توسعه ورزش باید به استا‌ن‌ها سفر کرده و مشکلات را دریابند افزود: سال گذشته به عنوان رئیس فدراسیون تنیس روی میز ۹۴ سفر استانی داشتم.