توقف بابلی ها در سیمرغ/ نبرد شاگردان نظرمحمدی و فکری برنده نداشت !

هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور این هفته با توقف خونه به خونه در سیمرغ پیگیری شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور این هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این هفته از رقابت ها تیم فوتبال خونه به خونه بابل، تنها نماینده استان مازندران در این رقابت ها میزبان شاهین بوشهر بود.

در این هفته از رقابت ها شاگردان نظرمحمدی در حالی در سیمرغ از شاگردان محمود فکری میزبانی کردند که در پایان برابر نماینده بوشهر متوقف شدند.

در این دیدار دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش با تساوی بدون گل بازی را به پایان رساندند تا هر تیم به کسب یک امتیاز این دیدار راضی شوند.

از مهمترین اتفاقات این دیدار می توان به پنالتی از دست رفته شاهینی ها توسط مهدی چاهکوتاه زاده اشاره کرد تا بازی گلی دربر نداشته باشد.

علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : در فاز تهاجمی دست مان خالی بود ولی با این وجود از بازیکنانم که در طول ۹۰ دقیقه تمام تلاش شان را به کار گرفتند تشکر می کنم.

نظرمحمدی بیان کرد: در نیمه دوم با تعویض هایی که صورت داده بودیم، توانستیم بازی را در دست بگیریم ولی به دلیل کمبودهایی که در فاز هجومی داشته ایم، به هدف اصلی خودمان نتوانستیم برسیم.

سرمربی خونه به خونه از بهتر شدن شرایط این تیم در نیم فصل دوم گفت و افزود: از نظر مهره و نفرات مشکل داریم که امیدواریم تا نیم فصل بتوانیم نتایج مناسب کسب کنیم و در تعطیلات نیم فصل تیم را تقویت کنیم تا نیم فصل دوم را طوفانی شروع کنیم.

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر بعد از پایان بازی در گفتگویی با خبرنگاران با ابراز رضایت از نتیجه کسب شده اظهار داشت: در حالی که در طول بازی می توانستیم از روی نقطه پنالتی به گل برسیم و متاسفانه این اتفاق رخ نداد، اما از بازی بازیکنانم راضی ام.

وی ادامه داد: برای ما کسب یک امتیاز در خانه حریف خیلی مهم بود که به آن دست پیدا کردیم.

سرمربی مازندرانی شاهین در مورد پنالتی ای که داور این دیدار برای بوشهر گرفت اظهار داشت: پنالتی صد در صد اتفاق صورت گرفته بود، زیرا در ان صحنه توپ با دست بازیکن خونه به خونه برخورد کرده بود.

نتایج پایانی روز نخست هفته نهم لیگ یک به شرح زیر می باشد :

روز اول – یکشنبه ۲۹ مهر
مس رفسنجان ۱ – ۱ اکسین البرز
حیدرنیا
فرید محمدزاده

قشقایی شیراز ۳ – ۳ گلگهر سیرجان
پیمان رنجبری (۲) مهرداد آوخ
جوادعباسی (۲) – محمدمهری

خونه به خونه ۰ – ۰ شاهین بوشهر

شاگردان نظرمحمدی در تیم خونه به خونه مازندران با این تساوی ۵ امتیازی شدند تا این تیم همچنان در انتهای جدول قرار داشته باشد.