والیبالیست‌های کاله در خانه حریف مشهدی را درهم کوبیدند

تیم والیبال کاله مازندران در هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امشب به دیدار شهرآرا مشهد رفت و با نتیجه سه بر یک پیروز این دیدار خانگی شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امشب کاله مازندران در دیدار خانگی به مصاف والیبالیست‌های شهرآرا مشهد رفت.

دو تیم جوان و جویای نام لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) نمایش خوب و زیبایی را داشتند که در نهایت سبزجامگان کاله سه امتیاز را از آن خود کردند.

شاگردان بهروز عطایی که امسال هم ترکیب جوان و جویای نام را تجربه دارند مقابل بازیکنان و شاگردان جبار قوچانی‌نژاد در خانه صف‌آرایی کردند.

داود نافعی و قادر صادقی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و محمود کشفی به عنوان ناظر و حمید حق بین به عنوان نماینده سازمان لیگ عملکرد بازیکنان و کادر فنی دو تیم را زیرنظر داشتند.

سید محمد موسوی بازیکن نام‌آشنای مشهدی‌ها که از مهم‌ترین جذب آنها در فصل جدید محسوب می‌شود در نخستین بازی لیگ برتر در ترکیب و روی نیمکت مقابل آمل حاضر نبود و غیبت این بازیکن مؤثر مشهود بود.

دو تیم از آغاز بازی رویارویی، نزدیک و تنگاتنگی داشتند و این روند تا پایان ست اول روال خود را حفظ کرد تا در پایان سبزجامگان کاله با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ کار را به سود خود خاتمه دادند.

ست دوم این دیدار نزدیک هم با عملکرد مطلوب بازیکنان مازندرانی با امتیاز ۲۵ بر ۱۱ برتری را برای شاگردان بهروز عطایی به ارمغان آورد.

نماینده استان خراسان رضوی در ست سوم به خود آمده و توانست گوی سبقت را والیبالیست‌های میزبان به نام خود درج کند تا با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ شادی را حتی به اندازه یک ست به اردوی مشهدی‌ها آورد.

ست چهارم این دیدار هم با درخشش بازیکنان کاله همراه بود تا با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ پیروزی نهایی و سه امتیاز خانگی را از آن آملی‌ها کنند.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل و میلاد تقوی رئیس هیأت والیبال مازندران مهمانان ویژه این دیدار بودند.

با پایان هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور کاله مازندران از تیم‌های سه امتیازی لیگ بوده و رده بالای جدول را تصاحب کرده است.