عقده گشایی ساروی ها بعد از گذشت یک دهه قدمت/شهروند به رده دوم رسید !

چهارمین پیروزی پیاپی خارج از خانه شهروند ساری در ساوه رقم خورد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در دهمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور شهروند ساری از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۲۲ شهریور ۹۷ شهروند ساری در سالن فجر ساوه میهمان تیم شهرداری این شهر بود و در پایان به برتری پر گل ۴ بر یک دست یافت‌.

گل های شهروند ساری در این دیدار را مراد ناظری (۲ گل)، شهرام شریف زاده و رضا امانی به ثمر رساندند و سید علی کیایی نیز زننده تک گل ساوجی ها بود.

بازیکنان شهرداری ساوه در ابتدای بازی در پی رسیدن به برتری بودند و توانستند توسط علی کیایی بازیکن فصل گذشته شهروند به گل برسند. اما شهروندی ها بی درنگ و به فاصله تنها ۳۰ ثانیه آب رفته را خیلی زود به جوی بازگرداندند و گل تساوی بخش را توسط مراد ناظری به ثمر رساندند.

بازیکنان شهروند که در پی ثبت چهارمین برد پیاپی خارج از خانه این بار در ساوه بودند، با خلق چندین موقعیت مسلم گلزنی تنها از یکی از آنها در نیمه اول استفاده کردند و با برتری ۲ بر یک به رختکن رفتند. شهروندی ها اگر کمی با دقت تر عمل می کردند می توانستند با اختلاف بیشتری در این نیمه به پیروزی برسند.

شاگردان محمد اسماعیل پور در نیمه دوم با ارائه یک بازی منطقی و هوشمندانه از برتری یک گله خود به خوبی حفظ و حراست کردند و ضمن دفع حملات و فشارهای میزبان که در دقایق پایانی به پاورپلی روی آورده بود، توانستند توسط شریف زاده و امانی به گل های سوم و چهارم برسند و تیر خلاص را بر پیکر ساوجی ها شلیک کنند.

عملکرد فوق العاده بازیکنان شهروند در دفاع و حمله، سیو های استثنایی سینا پرکاس در دورن دروازه شهروند، عدم حضور امیرحسین رسولی در ترکیب شهروند بدلیل سرماخوردگی و همچنین حضور ۲۰ هوادار شهروند ساری در سالن فجر ساوه و تشویق های بی امان شان از جمله نکات برجسته و قابل ذکر این دیدار بود.

سید علی کیایی و علی ابراهیمی بازیکنان شهرداری ساوه در این دیدار از داوران کارت زرد دریافت کردند.

شهروند ساری با کسب این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت.