خداحافظ خاطره های تلخ و شیرین !

واژگان در برابر احساس امروز هواداران خونه به خونه بسیار کوچک تر از آنی هستند که بخواهند وصف شوند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،خونه به خونه هم رفت، مثل خیلی از تیم هایی که در استان به آن ها کم محلی شد، از صنعت ساری و سایپا شمال گرفته تا شموشک و نوژن همگی به قاب خاطرات فوتبال مازندران پیوستند.

شاید سرسخت ترین حریف نساجی در فوتبال مازندران همین خونه به خونه بود. خونه به خونه ای که انگیزه نساجی چی ها را برای رسیدن به رویای ۲۴ ساله دو برابر کرد.

خونه به خونه در درخشان ترین سال تیمداری اش کنار کشید. به گفته مالک این تصمیم برای عدم بازی با احساسات هواداران بود اما این کار ضربه مهلکی به احساس بابلی ها زد.

حالا وقت سرزنش اشتباهات گذشته نیست اما قاسم حسن زاده باز هم اشتباه کرد مثل خیلی از سال های دیگر مثل خیلی از تصمیمات دیگر؛ از کنار گذاشتن فرشاد پیوس، اکبر میثاقیان و جواد نکونام گرفته تا بیرون کردن بازیکنانی چون مازیار زارع، محسن فروزان و … همه قربانی تصمیم حاج قاسم شدند.

آقای حسن زاده از تعلل تاج و فدراسیون نشین ها گله کرد اما هواداران خونه به خونه هم از تعلل حسن زاده شدیداً گله مند هستند. آقای حسن زاده نه مدارک تبانی را رسانه ای کرد و نه باشگاه را سریع تر واگذار کرد.

متاسفانه باز هم هواداران ضربه مهلکی از جانب تصمیمات شما خوردند که جبران آن به سال ها زمان لازم دارد. فوتبال بابل دوباره به فراموشی خواهد رفت تا زمانی که تیم هایی چون ستاره کاسپین و دریای بابل خودشان را به سطح اول و دوم فوتبال ایران برسانند.