مروری بر دیدار های جذاب این فصل خونه به خونه در لیگ یک فوتبال کشور

از گوشه کنار باشگاه خونه به خونه خبر هایی شنیده شده است که حسن زاده قصد ادامه تیمداری در لیگ یک را دارد و احتمالاً سکان هدایت تیمش را به یکی از سرمربیان اسبق این باشگاه می سپارد. به همین دلیل مروری داریم بر دیدار های جذاب این فصل خونه به خونه در لیگ یک:

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از گوشه کنار باشگاه خونه به خونه خبر هایی شنیده شده است که حسن زاده قصد ادامه تیمداری در لیگ یک را دارد و احتمالاً سکان هدایت تیمش را به یکی از سرمربیان اسبق این باشگاه می سپارد. به همین دلیل مروری داریم بر دیدار های جذاب این فصل خونه به خونه در لیگ یک:

هفته اول: خونه به خونه – ملوان

هر دو تیم در دو فصل گذشته یک بار مانع صعود یکدیگر به لیگ برتر شده اند. البته فحاشی فصل گذشته هواداران ملوان به خونه به خونه ای ها در بندر انزلی این انگیزه را در هواداران بابلی به وجود آورده است که با رفتار خوب خود انزلی چی ها را شرمنده حرکات زشتشان کنند.

هفته سوم: خونه به خونه – فجر سپاسی

فجری ها همواره گربه سیاه خونه به خونه بوده اند. در ۶ تقابل اخیر ۲ تیم فجری ها ۴ بار پیروز شده اند و ۲ دیدار نیز به تساوی ختم شده است.

هفته نهم: خونه به خونه – شاهین بوشهر

بازگشت محمود فکری سرمربی همیشه بازنده مقابل خونه به خونه و مرتضی غلامعلی تبار، یاقی بابلی، از نکات جالب این دیدار خواهد بود. بدون شک بوشهری ها کار بسیار سختی مقابل خونه به خونه خواهند داشت.

هفته هفدهم: اروند خرمشهر – خونه به خونه

اکبر میثاقیان مربی لیگ یک باز فوتبال ایران این بار به خرمشهر رفته تا مردم خونین شهر را لیگ برتری کند. میثاقیان در مقطعی مورد خشم و غضب مردم بابل قرار گرفته بود اما با گذشت زمان وی تبدیل به شخصیتی محبوب و به یک مربی تکرار نشدنی در میان هواداران خونه به خونه بدل شد. بی شک بازگشت میثاقیان در هفته سی و چهارم به بابل از روز های به یاد ماندنی تاریخ فوتبال بابل خواهد بود.