ناصر رضایی کاپیتان شهید مولائی قراخیل : شرایط تیم عالیست فقط نگران زمین بد سیرجان هستیم

رضایی کاپیتان شهید مولائی قراخیل در مصاحبه ای اعلام کرد شرایط تیم را خوب است و این احساس را داریم به لیگ دو صعود می کنیم و مثل بازی با کرج پیروز میدان خواهیم بود .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رضایی کاپیتان شهید مولائی قراخیل در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما اعلام کرد: شرایط تیم را خوب است و این احساس را داریم به لیگ دو صعود می کنیم و مثل بازی با کرج پیروز میدان خواهیم بود .

رضایی همچنین بیان داشت: در تمرین خودم و بازیکنان تو شرایط عالی هستیم و همه به این همدلی رسیدیم که حتما به لیگ دو صعود کنیم
وی ادامه داد فقط استرس ما بخاطر زمین بد تیم سیرجان هست که انشالله مشکلی پیش نیاید .

کاپیتان شهید مولائی بیان داشت: مسئولین شهر و استان تاکنون حمایت نکردند و سر تمرین و بازی ها نیامدند ولی انتظار داریم در بازی آخر با حضور حمایت خود موجب دلگرمی ما باشند .

رضایی همچنین گفت: شرایط ما در بازی جوری هست که اول اینکه گل نخوریم بعد به فکر گل زدین هستیم و با شرایط خوبی که خط حمله ما دارد امیدواریم روز خوبی داشته باشند و موفق به گلزنی شوند .

وی ادامه داد :شرایط سفر طوری هست که به چیزی فک نمی کنیم اگه بدترین حالت هم باشد باخاطر تیم و خانواده محکوم به برد هستیم .

این بازیکن در پایان گفت: با تلاش بازیکنان ، کادر و یاری همه امیدواریم با پیروزی و صعود شهر و خانواده خود و خانوادی شهید مولائی را خوشحال کنیم .