بهروان:دیدن بازی های نساجی در وطنی حق هواداران پرشور نساجی است/مشکلات وطنی قابل حل است!

رئیس هیات فوتبال استان مازندران گفت : حق مردم قائمشهر است که بازی های نساجی در لیگ برتر فوتبال کشور را در شهر و در استادیوم خودشان از نزدیک ببینند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران در گفتگویی در خصوص آخرین وضعیت استادیوم شهید وطنی قائمشهر اظهار داشت : خداروشکر همه پای کار هستند تا هر چه زودتر مشکلات استادیوم شهید وطنی قائمشهر برطرف شود.

وی ادامه داد : استاندار و مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان استان مازندران و همچنین نمایندگان مجلس پیگیر این موضوع هستند و قائمشهری های عزیز و هواداران متعصب و فهیم قائمشهری مطمئن باشند بازی هایشان در قائمشهر بدون هیچ مشکلی برگزار خواهد شد.

این مسئول تماشای بازی های نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را حق مسلم هواداران نساجی دانست و افزود : هواداران نساجی به تیم شان عشق می ورزند و بعد از ۲۴ سال دوری این حق آن هاست که در خانه و در استادیوم شهید وطنی قائمشهر بازی تیم شان را تماشا کنند.

رئیس هیات فوتبال استان مازندران با بیان این موضوع که شدیدا مخالف برگزاری بازی های نساجی در دیگر شهرهای اطراف است، خاطرنشان کرد : اینکه بخواهیم بخاطر برخی مسائل جزئی که قابل حل است بحث انتقال بازی های این تیم که هوادارانش چشم انتظار بازی هایش در لیگ برتر هستند را راه بیاندازیم، اقدام درستی نیست.هواداران نساجی خیالشان راحت باشد که ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا بزودی و با حمایت های استاندار، نمایندگان مجلس و شخص آقای حسین زادگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران، مشکلات استادیوم شهید وطنی قائمشهر برطرف خواهد شد و نساجی بدون هیچ مشکلی بازی هایش در لیگ برتر را در قائمشهر برگزار خواهد کرد.