محمد صالحی : دلم به حال بازیکنان خونه به خونه سوخت/این تیم لیگ برتری بود !

مدافع تنومند مازندرانی و یکی از بهترین مدافعین لیگ یکی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : هواداران نساجی صبوری کردند و مزد صبوری خودشان را امسال گرفتند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمد صالحی یکی از بهترین مدافعین لیگ یک فوتبال کشور و بازیکن سابق نساجی مازندران در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص صعود نساجی به لیگ برتر فوتبال کشور گفت: هواداران نساجی صبوری کردند و مزد صبوری خودشان را امسال گرفتند.

صالحی در خصوص تفاوت نساجی سال های قبل با نساجی امسال اظهار کرد:نساجی زمان ما به دلیل نداشتن پول و نداشتن امکانات با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد. همیشه ما در به در بودیم و حتی مکانی برای تمرین کردن نداشتیم. استادیوم وطنی را به ما نمی دادند ! نه لباس تمرین و نه امکانات دیگری داشتیم.تنها حامی همیشگی ما هواداران متعصب نساجی بودند که واقعا باید دست آنها را بوسید.ولی خداروشکر امسال تمامی مشکلات برطرف شد و شرایط مهیا شد تا نساجی به جایگاه واقعی اش برگردد.

وی تصمیم برگزاری تمرینات نساجی در تهران را عاقلانه بیان کرد و افزود : یقینا امکانات تهران خیلی بیشتر از قائمشهر است.امکانات تهران مناسبت است و حتی بازیکنان نباید بیش از حد در چمن مصنوعی تمرین کنندچون به بدن آسیب میزند.به نظرم این یک تصمیم عاقلانه بود.

بازیکن سابق نساجی هواداران این تیم را بی نظیر خطاب کرد و بیان داشت :هواداران نساجی همیشه خونگرم و پرشور هستند. نساجی خیلی بزرگ است. اگر هواداران نباشند این نساجی هیچ اهمیتی ندارد. این تیم با داشتن این هواداران تا به الان زنده مانده وگرنه اگر این هواداران پرشور نبودند مشخص نبود وضعیت نساجی چگونه میشد.

صالحی پیش بینی حضوری موفق برای نساجی در لیگ برتر را داشت و افزود : اگر نساجی به همین روند صعودی خودش ادامه بدهد و از حواشی بدور باشد می تواند در لیگ برتر موفق ظاهر شود.انشالله بازیکن مطرح مازندرانی حاضر در لیگ برتر هم بیایند و به نساجی کمک کنند تا نساجی در لیگ برتر قدرت دوچندان بگیرد و حضوری موفق داشته باشد.

بازیکن سابق نساجی ضمن تمجدید از عملکرد فوق العاده نکونام در قائمشهر اظهار داشت :نکونام واقعا خیلی مرد بزرگی است.هیچکسی جز نکونام نمی توانست نساجی را لیگ برتری کند.نکونام افتخار ایران است و بزرگی خودش را در تیم نساجی این فصل نشان داد .

وی در ادامه در خصوص فصل رویایی برای خونه به خونه ها سخن گفت و بیان داشت : امسال خونه به خونه در حد تیم های لیگ برتری بود و من هم دلم با این تیم بود که لیگ برتری شود چون واقعا لیاقتش بود.

صالحی ادامه داد : این تیم امسال فراتر از لیگ یک بود و انصافا دلم سوخت که این تیم از لیگ برتر جای ماند و به حقش در این فصل نرسید.این تیم بازیکنان خوبی داشت.من خودم فوتبالیستم و با ناکامی تیم خوب خونه به خونه دلم به حال بازیکنان این تیم سوخت.ای کاش هر دو تیم مازندرانی لیگ برتری می شدند چون واقعا خونه به خونه حیف شد .

مدافع با تجربه مازندران افزود : امسال خونه به خونه بازیکنان خوبی داشت و با کادر فنی و مدیریتی خوبی که پشت این تیم بود به همراه هوادارن پرشورشان که واقعا با شور و هیجان خاصی تیمشان را تشویق می کردند فصلی رویایی را رقم زده بودند که امیدوارم پا پس نکشند و فصل آینده پر قدرت تر برای صعود به لیگ برتر بجنگند که واقعا حقشان است لیگ برتری شوند.

وی در خصوص حضور بازیکنان بومی در تیم ها گفت و افزود : بازیکنان بومی مشکلات تیم را بهتر درک می کنند و با کوهی از غیرت برای تیمشان تلاش می کنند.اگر در پاره ای از مواقع تیم پول نداشته باشد ولی آنها غیرت دارند و تیمشان را تنها نمیگذارند و تا اخرین نفس برای موفقیت تیم تلاش می کنند.

این مدافع تنومند و با تجربه مازندرانی در خصوص حضورش در بابلسر و تیم شهدای این شهر و گذراندن فصلی پر فراز و نشیب گفت :به درخواست صابر میرقربانی و برای کمک به تیم استانم از لیگ یک به لیگ دو آمدم تا به دوست خوبم آقای میرقربانی و تیم استان کمک کنم.

وی ادامه داد : بازیکنان بومی خوبی در این تیم جمع شده بودند و نتایج خوبی هم کسب کرده بودیم.ابتدای فصل وعده وعید های زیادی داده بودند که امکانات خوب و شرایطی عالی مهیا خواهد شد. بعد از گذشت چهار پنج بازی رسمی، امکانات تیم به صفر رسیده بود . در تمرینات تیم کمترین امکانات جهت تمرین تیم وجود نداشت حتی یک آب معدنی ساده هم نداشتیم.

کاپیتان تیم شهدای بابلسر در ادامه افزود :ما با انگیزه و با غیرت برای کمک به تیم استانمان به این تیم امده بودیم که بابلسر را به لیگ یک بیاوریم اما این تیم هیچ امکاناتی نداشت و هیچ حمایتی از هیچ جایی نمیشد و همین امر سبب شد تا تیم به مشکل بر بخورد ولی ما بازیکنان به دلی تعهدی که به تیم مازندران داشتیم و بخاطر شخص صابر میرقربانی تا آخرین لحظه جنگیدیم.

این فوتبالیست با تجربه در خصوص علل ایجاد مشکلات در تیم های مازندرانی گفت : مسئولین همیشه قبل از شروع فصول قول های زیادی می دهند اما به وعده هایشان عمل نمی کنند.

صالحی ضمن انتقاد از مسئولین شهری بابلسر افزود :چرا شهردار بابلسر هیچ حمایتی از تیم شهدای بابلسر نکرد . چندین بار به مالک تیم گفتم شما خودتان بیایید سر تمرین تیم و اگر قرار است پاداشی بدهید شخصا خودتان بیایید و پاداش را بدهید نه اینکه اشخاصی که هیچ چیزی از فوتبال سر در نمیارند را بر سر تمرینان بیاورید.

وی ادامه داد : در مازندرانی برخی افراد سودجو از این مشکلات سو استفاده می کنند. خیلی ها فوتبالی نیستند و درک فوتبالی ندارند و نمی دانند فوتبالیست چه سختی هایی میکشد.غیر فوتبالی هایی وارد فوتبال می شوند که فوتبال مازندران را خراب می کنند.تمامی این موارد لطمه بزرگی به فوتبال ما زده است.شما نگاه کنید امسال در نساجی ريالای نکونام و تمامی اعضای کادر فوتبالی بودند و بازیکنان را درک می کردند.

این مدافع تنومند مازندرانی که یکی از بهترین مدافعین لیگ دسته اول فوتبال کشور در فصول گذشته بود در پایان در خصوص آینده فوتبالیش اظهار کرد :در حال حاضر چند پیشنهاد خوب خارج از استان از لیگ های یک و دو دارم که در حال بررسی آنها هستم اما به دلیل شرایط خانوادگی بیشتر تمایل دارم در شمال حضور داشته باشم که اگر پیشنهاد خوب لیگ یکی در شمال داشته باشم حتما در این خطه خواهم ماند و خارج از استان و شمال نخواهم رفت ولی در حال حاضر در حال بررسی پیشنهادات هستم.