حسین زادگان : به دنبال رفع موانع پیش روی بارور شدن استعدادِ جوانان استان هستیم !

حسین زادگان:
دغدغه‌های ورزش و جوانان استان را در این نشست مطرح خواهیم کرد / به دنبال رفع موانع پیش روی بارور شدن استعدادِ جوانان استان هستیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در ابتدای این نشست با بیان اینکه رسانه ها همیشه در کنار ورزش بوده و هستند گفت: « یادآوری و تذکر معایبِ مدیران از سوی رسانه‌ها، مصداق امر به معروف و نهی از منکر است».
حسین زادگان با اشاره به نقش رسانه‌ها در پیشرفت و اعتلای ورزش یادآور شد « بیان نقاط قوت و ضعف مدیران ورزشی از سوی رسانه‌ها می‌تواند «چالش» ها را به « فرصت » تبدیل کند ».
در ادامه این نشست، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان ها که با حضور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان قرار است روزهای چهارشنبه و‌پنج‌ شنبه ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت، در شهر ساری استان مازندران برگزار شود، به جلساتش با استاندار مازندران اشاره کرد و گفت « از روز ۶ فروردین، جلساتِ تخصصی با استاندار مازندران در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن این گردهمایی را داشته‌ایم که قرار شد، بخشی از مسائل و موضوعات ورزشِ استان، توسط جناب آقای مهندس اسلامی در این گردهمایی بیان شود».
مقام عالی ورزش و جوانان استان مازندران با اشاره به ورود مهمانان استانی از سراسر کشور به مازندران گفت تمامی سرفصل ها برای ارائه در این گردهمایی آماده است.
مدیرکل ورزش مازندران همچنین گفت
این نخستین باری است که چنین گردهمایی با چنین وزنی از مدیران، در استانِ ما برگزار می‌شود، ما از این فرصت استفاده خواهیم کرد، مطالبات و دغدغه‌های مردم و جوانان استان را به مدیران ارشد انتقال خواهیم داد، ما از مدیران می‌خواهیم که مازندران را به صورت ویژه نگاه کنند».
حبیب حسین زادگان با تاکید بر آمادگی همه جانبه برای میزبانی شایسته از این گردهمایی افزود: از این فرصت که با حضور مقام عالی وزارت و استاندار مازندران به عنوان نماینده عالی دولت در استان برگزار خواهد شد پیرامون مسائل و مشکلات استان بهره خواهیم برد».
مدیرکل ورزش مازندران در همین زمینه گفت « این گردهمایی فرصت بسیار خوبی است، همه مدیران کل هستند، بهترین فرصت است، زیرا این گردهمایی پیش از برگزاری بازیهای آسیایی جاکارتا ‌در مازندران برگزار می‌شود و ما امیدواریم بار دیگر استان مازندران همانند گذشته توانمندی‌های خود را در این دوره از مسابقات به نمایش بگذارد».
حسین زادگان با بیان اینکه « ما حتماً نیازمندیهای استان و ورزشکاران را در این نشست مطرح می‌نماییم » خاطر نشان کرد « به لحاظ زمانی به نظر من این گردهمایی در بهترین زمان صورت می‌گیرد، زیرا پیش از بازی‌های آسیایی جاکارتا است که ما می‌توانیم تمامی دغدغه های ورزش و جوانان استان را در این جلسه بیان کنیم».
مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود « ما به نقش ورزش در صنعت، اشتغال، غنی سازیِ اوقات فراغت جوانان، کاهش آسیب های اجتماعی، فرهنگ سازی و ترویج ارزشهای ایثار و شهادت، الگوسازی برای جوانان و نوجوانان و رسیدگی به امور کلی جوانان از ازدواج گرفته تا اشتغال، تولید و تقویتِ اقتصاد، اعتقاد داریم».
حبیب حسین زادگان که در دفتر کارش سخن می‌گفت در ادامه بیان کرد: خوشبختانه استاندار مازندران شناخت بسیار خوبی نسبت به مسائل ورزشی استان پیدا کردند و ایشان نیز به نقش ورزش در تقویت اقتصاد و صنعت استان اعتقاد دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در خصوص برنامه های این گردهمایی نیز گفت « قرار است مباحث به صورت دسته بندی شده در کمیسیون های تخصصی، بخش بندی و فرمول گذاری شود، ما امیدواریم فدراسیون های تخصصی، بهره‌برداری مناسب از این گردهمایی داشته باشند».
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به شناخت وزیر ورزش و جوانان از مسائل ورزشی استان‌ها، خاطرنشان کرد « آقای دکتر سلطانی فر، سالیان دراز در استانداری های مختلف حضور داشتند، ما می‌توانیم از این فرصت به نحو احسن برای پیشبرد اهدافمان استفاده کنیم».
حسین زادگان در پایان سخنانش به صعود تیم نساجی به لیگ برتر نیز اشاره کرد و در این خصوص گفت که با صعود تیم فوتبال نساجی، بخشی از پازل ورزش استان تکمیل شده است، در این خصوص حتما چاره‌اندیشی خواهیم کرد و نیازمندی ها و مسائل و مشکلات این تیم را بررسی می کنیم.
یادآور می‌شود صبح امروز همچنین مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به همراهی فعالان رسانه ای استان با معاونان اداری و مالی در خصوص برگزاری این گردهمایی نیز گفتگو کردند.