با حضور وزیر ورزش و جوانان چه اتفاقاتی در مازندران خواهد افتاد !؟

تشریح برنامه‌های نخستین گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان ها، با حضور مقام عالی وزارت، معاونین وزارت ورزش و مدیران کل ستادی

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمدرضا ییلاقی اشرفی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، عصر روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۷، ضمن تشریح برنامه‌های « نخستین گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان ها » که قرار است با حضور «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران، از صبح فردا، در شهر ساری استان مازندران برگزار شود گفت: صبح چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت شرکت کنندگان در محل برگزاری این اجلاس مستقر و برنامه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.
آقای ییلاقی همچنین افزود: پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، خانم «فریبا محمدیان» از حوزه معاونت ورزش بانوان، به بررسی موضوع مربوط به حوزه بانوان می‌پردازند و در ادامه موضوعات مربوط به حوزه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، توسط دکتر «داورزنی» مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در این بخش از سخنان خود، با اشاره به «کسب بیشترین مدال در المپیک توسط ورزشکاران مازندرانی»، به نقل از دکتر داورزنی گفت « مازندران قطب ورزش قهرمانی کشور است » و سال ۹۶ را سالی پُر مدال برای این استان توصیف کرد.
ییلاقی اشرفی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از سخنرانی جناب آقای دکتر داورزنی، شرکت‌کنندگان در این اجلاس، به سخنان دکتر «عبدالحمید احمدی» در حوزه معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش، گوش فرا می دهند.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با اشاره به اینکه در حوزه آموزش مازندران رتبه برتر کشور را کسب کرد، ادامه داد: پس از سخنرانی دکتر عبدالحمید احمدی، نوبت به حوزه معاونت ساماندهی امور جوانان می‌رسد و در این بخش دکتر «تندگویان» مباحثی را ارائه خواهند نمود.
سخنرانی مهندس «کریمی» در خصوص پروژه های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در کشور، بخش دیگری از نخستین گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان ها است که عصر روز چهارشنبه ارائه خواهد شد.
به گفته سخنان روز سه‌شنبه محمدرضا ییلاقی اشرفی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران که از محل کارش گفتگو می‌کرد، پس از این نوبت به حوزه معاونت حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استانها خواهد رسید و در این بخش دکتر «امیررضا خادم» به بیان نقطه نظراتشان خواهند پرداخت.
آقای ییلاقی افزود: در ادامه این گردهمایی، خانم دکتر «فرامرزیان» از حوزه معاونت توسعه‌ی صنایع و پشتیبانی، سخنانی را بیان خواهند داشت.
به گفته مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، پرداختن به موضوعات حوزه وزارتی، آخرین بخش از این گردهمایی است که مدیران کل روابط عمومی، بازرسی، حراست وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران و سایر مدیران ستادی در این بخش به ارائه نظرات کارشناسیِ خود می‌پردازند.
یادآور می‌شود، جمعی از مهمانان و شرکت کنندگان در این گردهمایی، عصر امروز سه شنبه ۱۸ مرداد ۹۷، با استقبال مقامات اداره کل ورزش و جوانان مازندران، وارد این استان شدند.