آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی از ۲۱ اردیبهشت/ آقای گل لیگ از شهریار جدا شد

سرمربی و بازیکن تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری از برگزاری فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور از ۲۱ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،افشین امیدی امروز در گفت‌وگویی در شهرستان ساری، گفت: فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور ۱۲ تیم از ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هفته نخست تیم شهریار ساری مهمان حریف است، اظهار کرد: تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری در هفته نخست روز بیست و دوم اردیبهشت ماه مهمان دیگر تیم شمالی تیم شاهین خزر رودسر است.

سرمربی و بازیکن تیم شهریار ساری در ادامه افزود: شهریار در هفته دوم این پیکارها با حضور هوادارانش در خانه میزبان تیم شهید جهان نژادیان آبادان است.

امیدی از جدا شدن چند بازیکن مطرح و سرشناس از تیم شهریار ساری خبر داد و تصریح کرد: محمد مرادی آقای گل لیگ و حسن عبدالهی یکی دیگر از بازیکنان باتجربه تیم به عنوان دو بازیکن تاثیرگذار از شهریار ساری جدا شدند.

وی با اشاره به اینکه با جدا شدن این بازیکنان هیچ مشکلی در تیم به وجود نمی‌آید، افزود: سید پیمان حسینی، عبدالله صحرایی، حسن علیجانی، مهیار حسن‌نژاد و چند بازیکن موثر با تیم تمدید کردند و تیاگو برزیلی به جمع بازیکنان شهریار اضافه می‌شود.

امیدی یادآور شد: سیدپیمان حسینی بهترین دروازبان فوتبال ساحلی جهان اعلام کرد تا زمانی‌که در حرفه‌ای حضور دارد، فقط در تیم شهریار بازی می‌کند و از این تیم جدا نمی‌شود.

سرمربی و بازیکن تیم شهریار ساری با تاکید به اینکه ۱۲ تیم به‌صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند، گفت:  شهرداری چابهار، شهید جهان نژادیان آبادان، مقاومت گلسا پوش یزد، ایفا اردکان، ملوان بندرگز، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری سمنان، شهرداری بندر عباس، شاهین رودسر، پیام کویر اردکان، شهدای چلیچه و شهریار ساری به عنوان ۱۲ تیم در این دوره از مسابقات هستند.

امیدی در پایان با بیان اینکه تیم شهریار ساری نایب قهرمان فصل گذشته این مسابقات است، گفت: بازیکنان در فصل جدید تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا زیر سایه حمایت همه جانبه مسؤولان استانی و شهرستانی قهرمان لیگ برتر شوند.