قهرمانی سخت استقلال با عبور از خونه به خونه / نماینده مازندران بازنده سربلند + تصاویر و حواشی

تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی مقابل خونه‌به‌خونه در فینال جام‌حذفی به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دیدار فینال جام‌حذفی بین تیم‌های استقلال تهران و خونه‌به‌خونه بابل از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار شد و شاگردان شفر در پایان بازی به سختی و با برتری یک بر صفر برابر خونه به خونه نماینده مازندران به مقام قهرمانی دست یافتند.

ترکیب استقلال در این دیدار: مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، مجید حسینی، امید نورافکن، امید ابراهیمی،  روزبه چشمی، سرور جپاروف، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و تیام

ترکیب خونه به خونه در این دیدار: میکائیل ایمن تراج، امین حاج محمدی، وفا هخامنش، امیر منصوریان، سید محمد قریشی، سید محمد قریشی، مهران امیری، محمد قاسمی نژاد، حمید کاظمی، نیما انتظاری، رضا آقابابایی

تک گل بازی در دقیقه ۳۴ به ثمر رسیده شد. تیام روی پاس خسرو حیدری در موقعیتی عالی، با بغل پای دقیق توانست گل اول استقلال را به ثمر برساند.

در این دیدار بازیکنان خونه به خونه نماینده مازندران عملکرد خوبی را از خودشان به نمایش گذاشتند تا استقلال به سختی و با تک گلی که در نیمه اول به ثمر رسیده شد پیروز میدان شود. بابلی ها در این دیدار موقعیت های خوبی را هم ایجاد کرده بودند اما با بی تجربگی موفق به گشودن دروازه سید مهدی رحمتی نشدند تا با شکست در این دیدار به عنوان دومی جام حذفی دست یابند.

حواشی این دیدار :

در این لحظه نمایندگان رسانه‌ها به این صحنه اعتراض کردند زیرا بعضی از خبرنگاران در راه عبور و مرور بازیکنان استقلال به جایگاه ویژه حضور داشتند، اما هواداران تیم بابلی در اقدامی عجیب با سنگ نسبت به جایگاه خبرنگاران واکنش نشان دادند و البته صندلی‌ها را شکسته و به سمت نمایندگان رسانه‌ها پرتاب کردند. جوی که بعد از این صحنه به وجود آمد باعث شد تا نمایندگان رسانه‌ها وسایل خود را جمع کرده و به صورت ایستاده در فضایی که امنیت جانی داشته باشند مستقر شوند.

* در دقایق ابتدایی مسابقه اسکوچیچ نسبت به عملکرد حسین زرگر انتقاد داشت که داور بازی به وی تذکر داد.

* پندار توفیقی، دکتر امین نوروزی، روح الله باقری، ارشیا بابازاده و تعداد دیگری از بازیکنان استقلال در جایگاه نامناسب و در اتاق ناظر مسابقه و نمایندگان صداوسیما نشستند.

* بعد از سوت پایان بازی، برخی از هواداران به داخل زمین آمده و بی نظمی‌های زیادی را به راه انداختند.

* اسکوچیچ و تعدادی از همراهانش به شدت به حسین زرگر دار بازی معترض بودند.

* به دلیل هجوم هواداران به داخل زمین، بازیکنان استقلال به سرعت راهی رختکن شدند.

* تعدادی از هواداران خونه به خونه به داخل زمین صندلی پرتاب کردند.

* سعید فتاحی مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر به شدت مشغول بیرون کرد افراد اضافه داخل زمین بود.

* حسن زمانی و جواد قراب دو عضو هیات مدیره استقلال قصد داشتند در جشن قهرمانی حاضر باشند اما این اجازه به انها داده نشد.

در اوایل نیمه دوم کمک داور اول دیدار فینال جام حذفی مصدوم شد و کادر پزشکی استقلال او را درمان کردند.بازی به همین دلیل برای دقایقی متوقف شد.
*گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را حدود ۱۵ هزار نفر اعلام کرد.
*میلاد زکی پور،داریوش شجاعیان، مهدی قائدی و ارشیا بابازاده در جایگاه صدا و سیما بازی را تماشا کردند.
*هواداران خونه به خونه با پرتاب سن و صندلی به سمت تماشاگران استقلال باعث شدند تا استقلالی ها از جایگاه های خود فرار کنند!
*اعتراض عجیب شفر به داور در دقیقه ۸۲بازی صحنه عجیبی را در ورزشگاه رقم زد.