کلاردشت قهرمان مسابقات فوتسال لیگ دانش آموزی مازندران شد + تصاویر

در ضربات پنالتی که ۱۸ دقیقه طول کشید تیم کلاردشت توانست با نتیجه ۸-۷ تیم بهشهر را شکست دهد تا قهرمان مسابقات لیگ دانش آموزان استان مازندران لقب گیرد و مجوز حضور در مسابقات لیگ دانش آموزی کشور را کسب نماید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رحیم درزی رئیس هیات دانش آموزی استان مازندران در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص برگزاری مسابقات دانش آموزی اظهار داشت: این مسابقات با شرکت ۱۲ تیم در سه شهر نکا ، ساری و بابلسر مرحله ابتدایی بود که از منطقه شرق استان تیم های بهشهر و سورک ، از منطقه مرکزی استان تیم های ساری و بابل و از منطقه غرب استان تیم های کلاردشت و فریدونکنار صعود کرند.

وی ادامه داد : مرحله نهایی از روز یکشنبه در ساری به میزبانی ناحیه۱ برگزار گردید که تیم های کلاردشت ، بهشهر ، فریدونکنار و ساری به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

درزی افزود : در مرحله نیمه نهایی تیم کلاردشت با نتیجه ۲ بر ۱ تیم فریدونکنار را شکست داد و نتیجه تیم های بهشهر و ساری در وقت عادی با مساوی ۴-۴ خاتمه یافت که بهشهر در ضربات پنالتی کرد.

رئیس هیات دانش آموزی بیان کرد : در دیدار رده بندی از صبح امروز تیم های ساری و فریدونکنار درمقابل یکدیگر قرار گرفتند که تیم ساری در نیمه اول با هت تریک ستاره این روزهای خود و بازیکن تیم ملی المپیک یعنی رضا قنبری از تیم حریف پیشی گرفت ، ولی بازگشت رویایی فریدونکنار در نیمه دوم همه تماشاگران را متعجب ساخت و این تیم توانست در ۱۰ دقیقه پایانی این دیدار چهار بار دروازه ساری را گشود تا بتواند مقام سومی این مسابقات را کسب نماید.

قابل ذکر است؛ در دیدار فینال تیم بهشهر و کلاردشت درمقابل یکدیگر قرار گرفتند که در دقایق ابتدایی این دیدار تیم بهشهر با حرکت فوق العاده ستاره خود حسین زرهانش توانست دروازه تیم کلاردشت را باز کند ولی تنها چند ثانیه بعد بازیکن تیم ملی امید یعنی مهرشاد عسکریان بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم در نیمه اول به مساوی ۱-۱ دست یابند.
در نیمه دوم باز هم این تیم بهشهر بود که از حریف پیش افتاد و در دقیقه ۲۵ یاسین خلیلی دروازه کلاردشت را باز کرد. در دقایق پایانی تیم کلاردشت تصمیم به بازی پاورپلی گرفت و توانست در ۲۰ ثانیه مانده به پایان بازی گل تساوری را وارد دروازه تیم بهشهر کند و تا برنده این دیدار در ضربات پنالتی تعیین گردد.

در ضربات پنالتی که ۱۸ دقیقه طول کشید تیم کلاردشت توانست با نتیجه ۸-۷ تیم بهشهر را شکست دهد تا قهرمان مسابقات لیگ دانش آموزان استان مازندران لقب گیرد و مجوز حضور در مسابقات لیگ دانش آموزی کشور را کسب نماید.
مسابقات لیگ دانش آموزی کشور در تابستان امسال در شهر تبریز برگزار میگردد.
عکاس : سجاد فلاح

 

 

عکس : سجاد فلاح