از هُو شدن و قَهر استاندار تا رقص تک دست دختران پشت درهای استادیوم !

جشن صعود تیم فوتبال نساجی مازندران به لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با حضور اعضای این باشگاه و تیم نساجی برگزار شد که حواشی جالبی را به دنبال داشت.

اختصاصی مازند اسپرت (مازند ورزش): بعد از ظهر امروز (چهارشنبه)، جشن صعود تیم فوتبال نساجی مازندران به لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با حضور اعضای این باشگاه و تیم نساجی برگزار شد.

محمد اسلامی استاندار مازندران، حبیب حسین زادگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان مازندران، خلردی نایب رئیس هیات فوتبال مازندران در این مراسم حضور داشتند. همچنین نادر دست‌نشان سرمربی سابق نساجی و فعلی ملوان بندر انزلى و تنی چند از پیشکسوتان فوتبال در جشن صعود نساجی حاضر شدند و در این مراسم نادردستنشان مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

فرهاد صنیعی‌فر مالک و علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی در این مراسم برای هواداران این تیم سخنرانی و از آنها برای حمایت از تیم، تشکر کردند.

علی امیری: فصل آینده از اعتبار فوتبال مازندران در لیگ برتر دفاع می کنیم
علی امیری مدیرعامل باشگاه در حاشیه جشن صعود نساجی به لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار مازنداسپرت اظهار داشت:ضمن تبریک دوباره به تمامی مردم مازندران از مهندس صنیعی فر تشکر می کنم همچنین از اعضای باشگاه، جواد نکونام، فرزاد مجیدی، کادرفنی و ….
وی افزود:لطف خدا و حمایت این تماشاگران که یک لحظه هم ما را تنها نگذاشتند باعث شد تا بعد از سالها نساجی در لیگ برتر حضور پیدا کند.
وی در ادامه تاکید کرد:خوشبختانه تیم ما با کادر فنی جدید روند رو به رشدی داشت و توانست اذ کوچکترین روزنه صعود استفاده کند.
مدیرعامل باشگاه نساجی در پایان گفت:به امید خدا فصل آینده از اعتبار فوتبال مازندران در لیگ برتر دفاع خواهیم کرد.

صنيعي فر : امید شهر خسته به امید شهر شاداب تبدیل شد

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: با صعود نساجی به لیگ برتر حالا امید شهر خسته به امید شهر شاداب تبدیل شده است.
فرهاد صنیعی فر در مراسم جشن صعود نساجی به لیگ برتر که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه وطنی برگزار شد در گفتگویی با خبرنگار مازنداسپرت اظهار داشت: خدا را شکر که امید شهر خسته به امید شهر شاداب تبدیل شد.
وی افزود: من زیاد سخنران خوبی نیستم اما از استاندار محترم تشکر می کنم که در این مراسم حضور پیدا کرد. خوشحالم که این جمع صمیمانه دور هم جمع شدند و کسانی را دیدم که تاکنون قسمت نبود آنها را ببینم.
مالک باشگاه نساجی تاکید کرد: این حمایت برای نساجی در ادامه راه هم لازم است و من امیدوارم که باز هم شما از تیم و باشگاه حمایت کنید. جا دارد از همین جا از مدیریت باشگاه علی امیری که زحمات زیادی کشید، دست اندرکاران باشگاه که بار زیادی به دوش کشیدند همچنین سرپرست تیم فرزاد مجیدی و همچنین جواد نکونام که مدیریت خوبی در تیم ایجاد کرد و بازیکنان نساجی تشکر کنم. از بازیکنانی که حتی روی نیمکت نشستند اما با انرژی خود به تیم روحیه دادند ممنونم و خیلی خوشحالم که بعد از ۲۴ سال نساجی به لیگ برتر صعود کرده است.
مهندس صنیعی فر در پایان گفت: من کوچکترین عضو از این موفقیت بودم و امیدوارم تیم در ادامه راه در لیگ برتر هم موفق باشد.
بعد از صحبت های مالک باشگاه حاضرین در ورزشگاه وطنی وی را تشویق کردند.

 اسلامی :تمامی عقب ماندگی ها و زیرساخت های ورزشی مازندران و بویژه قائمشهر را جبران خواهیم کرد

اسلامی استاندار مازندران در حاشیه برگزار این مراسم در گفتگویی با خبرنگار مازنداسپرت اظهار داشت : بعد از ۲۴ سال باید خداوند را شاکرباشیم یک مرتبه دیگر به مردم مازندران این فرصت را داده تا تیم لیگ برتری داشته باشند.

وی ادامه داد : داشتن تیم لیگ برتری برای مردم فهیم مازندران، مردم عزیز و غیور قائمشهر، جوانان پرشور و شعور قائمشهر یک ضرورت است و من به عنوان استاندار مازندران به شما جوانان پرشور و شعور قائمشهری افتخار می کنم.

وی ضمن تشکر از مسئولین قائمشهر گفت : از جناب آقای صنیعی فر عزیز که عاشقانه در این شرایط اقتصادی ایشان این باشگاه را با جان دل حمایت و پشتیبانی کرده تشکر میکنم چون امروز پرچم مازندران بالاست .

استاندار مازندران تامین زیر ساخت ها را لازمه پیشرفت دانست و افزود : باید افتخار بکنیم و این اطمینان را داشته باشید که هم زندگی لوازم می خواهد و هم پیشرفت لوازم نیاز دارد.پیشرفت ورزشی با شور و شعور جوانان مازندران و قائمشهر نیازمند زیرساخت هایی است که باید تامین شود.

این مسئول از عقب ماندگی زیر ساخت های مازندران سخن گفت و افزود : طبیعی است که بعد از ۲۴ سال وارد لیگ برتر شدن، زیر ساخت های ما عقب ماندگی داشته باشد.ما یقینا یاری خدای متعال زیرساخت های این ورزشگاه و سایر اماکن ورزشی استان را تکمیل خواهیم کرد.این شعار نیست.

وی در واکنش به سرو صدای هواداران و هُو شدن در حین سخنرانی اش اظهار کرد : همه ی خواسته های شما حق شماست ما به یاری خدا تمامی عقب ماندگی ها و زیرساخت های ورزشی مازندران و بویژه قائمشهر را جبران خواهیم کرد.

اسلامی با بیان این موضوع که امروز روز شادمانی، خوشحالی، بالندگی برای مردم عزیز و شریف قائمشهر و مردم مازندران است اظهار کرد : انشالله همه ی شما موفق و موید باشید. این موفقیت بزرگ را به همه اعضای کادرفنی و مدیریتی ، بازیکنان و هواداران تبریک و خداقوت عرض می کنیم و از اداره کل ورزش و جوانان مازندران هم خواستارم بتوانند نواقص این استادیوم را هر چه سریعتر برطرف بکنند تا انشالله یک استادیوم در شان و شخصیت شهرستان قائمشهر داشته باشیم.

و اما حواشی جالب توجه این مراسم :

** این مراسم که قرار بود ساعت ۱۶  برگزار شود با یک ساعت و نیم تاخیر ساعت  ۱۷:۳۰ با تلاوت آیات قرآن کریم توسط حسین حاجی یکی از پیشکسوتان فوتبال قائمشهر آغاز شد.

** در ابتدای مراسم مامورین برقراری امنیت به حضور هواداران روی بام های ساختمان های اداری داخل استادیوم حساس شده بودند و به همین دلیل مانع برگزاری مراسم شده بودند.

**هواداران نساجی از جای جای استان مازندران برای تماشای جشن صعود این تیم به استادیوم شهید وطنی قائمشهر آمده بودند.

** هواداران دو ساعت مانده به آغاز مراسم ، ظرفیت استادیوم را پُر کرده بودند.

** پیش از این قرار بود این جشن با حضور بانوان برگزار شود که به دلایل مشخص مانع حضور بانوان در این مراسم شدند.

** بیش از  ۱۵ هزار نفر در استادیوم شهید وطنی قائمشهر حضور داشتند و طبق گفته مامورین و اشخاص برقرار کننده امنیت ورزشگاه ، بیش از  ۱۰ هزار نفر هم بیرون ورزشگاه به جشن و پایکوبی می پرداختند.

** بانوانی که از حضورشان به درون استادیوم جلوگیری شده بود، بیرون ورزشگاه خوشحالی خودشان را به معرض نمایش در آوردند.

** دختران جوان با شال و لباس قرمز نساجی جو جالب توجه ای بیرون از استادیوم ایجاد کرده بودند.

** رقص و پایکوبی بیرون ورزشگاه جذابیت بیشتری از داخل ورزشگاه ایجاد کرده بود ، تا جایی که برخی از حاضرین در استادیوم، به بیرون از ورزشگاه رفتند.

** برخی از دختران جوان به مانند مردان ، بیرون ورزشگاه به رقص تک دست معروف نساجی چی ها پرداختند و شعر معروف محمد عباس زاده ( شاه شاهی دادا ) را می سرودند.

** در ابتدای مراسم نظم خاصی حاکم بود و هر چیزی سر جایش بود، اما بلافاصله بعد از حضور بازیکنان در مراسم هرج و مرج استادیوم زیاد شد .

** در گوشه ای از مراسم از هوادارا نابینا و وفادار نساجی تجلیل شد.

** در این مراسم از یونس گراییلی و تیم امیدهای نساجی که در این فصل آنها هم به لیگ برتر صعود کرده بودند تجلیل شد .

** حضور پرشور مسئولین سیاسی هم در این مراسم جالب توجه بود . این مسئولین در زمان ناراحتی نساجی و زمانی که این تیم با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم می کرد، اصلا همراه نساجی نبودند ولی حالا در روزهای خوشحالی مردم قائمشهر حاضر شدند ! کاش هواداران نساجی به جای استاندار این مسئولین را هُو می کردند.امیدواریم حضور این مسولین به اصطلاح دلسوز فقط به گرفتن عکس و کلیپ های یادگاری در این مراسم ختم نشود و حداقل مشکلات زیرساختی استادیوم شهید وطنی را تا قبل از شروع لیگ برتر برطرف کنند.

** یکی دو تماشاگر دختر در حین برگزاری جشن به ظلع غربی استادیوم شهید وطنی قائمشهر آمده بودند که بعد از مطلع شدن مامورین امنیتی این دختران از استادیوم خارج شدند.

** در این مراسم استاندار مازندران قصد سخنرانی داشت که با اعتراض شدید هواداران نساجی رو به رو شد.

** تماشاگران نساجی به نشانه اعتراض به مسئولین ، در حین سخنرانی استاندار اصلا به وی توجه ای نکرده و به تشویق تیم خودشان پرداختند.

** با بوق های کر کننده هنگام سخنرانی اسلامی مانع خوب ارائه دادن سخنرانی استاندار شدند تا وی به حالت قهر و ناراحتی به همراه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران قصد ترک استادیوم را داشت که برخی از مسئولین قائمشهر با التماس از استاندار خواستند تا وی تا حضور بازیکنان نساجی و تجلیل از انها در مراسم بماند . اما اسلامی استادیوم را ترک کرد تا ناراحتی اش از واکنش هواداران را اینگونه نشان دهد.

** مهدی هاشمی نسب و فرزاد مجیدی مربی و سرپرست نساجی به هنگام خواندن اسم شان برای حضور در ورزشگاه به همراه یکی دو عضو از آسايشگاه خيريه بالالموك وارد استادیوم شدند.

** در پایان مراسم از تک تک بازیکنان نساجی تجلیل شد و جشن نایب قهرمانی لیگ یک و صعود به لیگ برتر با آتش بازی برگزار شد و بازیکنان نساجی به همراه خیل عظیمی از هوادرانی که به وسط زمین آمده بودند دور افتخار زدند.