فتاحی: سرپرست خونه‌به خونه من را هل داد و من هم او را هُل دادم !

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: در این حین یک نفر از بیرون با لباس شخصی وارد زمین شد. دیدم سرپرست تیم خونه به خونه است که ایشان مرا هل داد و من ایشان را هل دادم که افتاد روز زمین.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک گفت:همانطور که دیدید بازی خوبی بین دو تیم برگزار شد. بازی از حساسیت  خاص خودش برخوردار بود و تا لحظات آخر دو تیم می‌جنگیدند و من برای اینکه دوباره ماجرای تبریز در اینجا رخ ندهد چند دقیقه به پایان بازی نتیجه بازی مسجد سلیمان را به مسئولان دو تیم اعلام کردم و گفتم که بازی ۲ بر ۲ است. حتی لحظاتی آمدندو به من گفتند آنجا بازی ۳ بر ۲ شده و من به همین خاطر به آقای محمود زاده تماس گرفتم و ایشان به من گفت که نخیر بازی ۲ بر ۲ است. ۳-۴ دقیقه مانده بود که بازی تمام شود به من گفتند که بازی ۳ بر ۲ شده که من دوباره استعلام گرفتم و گفتند نخیر همچین خبری نیست یعنی در حقیقت ما وظیفه خود را به خوبی انجام دادیم.

وی درمورد داوری و ۹ دقیقه وقت اضافه‌ که گرفته شد گفت: خود شما هم می‌دانید که بهترین تیم داوری ما این بازی را قضاوت کرد و این بازی چند بار قطع شد و دروازه‌بان آنها برای چند دقیقه روی زمین بود. به نظر من داور درست وقت اضافه گرفت. بعد از اینکه رحمان احمدی اخراج شد گفت من بیرون نمی‌روم و من  به ایشان گفتم که اگر شما زود بیرون نروید من تیم داوری را از زمین خارج می‌کنم و شما محروم خواهید شد و در این حین یک نفر از بیرون با لباس شخصی وارد زمین شد. دیدم سرپرست تیم خونه به خونه است که ایشان مرا هل داد و من ایشان را هل دادم که روی روز زمین افتاد.