افرادی نمی خواستند خونه به خونه لیگ برتری شود !

مالک باشگاه خونه به خونه مازندران که تیمش با وجود در اختیار داشتن جایگاه دوم تا پیش از آخرین بازی لیگ دسته یک از صعود به لیگ برتر باز ماند، گفت : همه دیدند که نتیجه بازی در جریان مسابقه مشخص نشد و آدم هایی بودند که نمی خواستند خونه به خونه لیگ برتری شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،قاسم حسن زاده امیری شامگاه یکشنبه پس از ناکامی تیمش که باعث ناراحتی و خشم هواداران بابلی حاضر در ورزشگاه هفت تیر بابل شده بود ، افزود : از نظر ما ، شما هواداران با غیرت ها، با شرف ها و با وجدان ها هستید و حق ما بود که به لیگ برتر برویم.
وی گفت : خدا را شاهد می گیرم و همه می دانند که حق با ما بوده و هر سال به همین شکل سر تیم خونه به خونه را می برند.
او افزود : از شما خواهش می کنم که به اعصاب خود مسلط باشید. دیگر نتیجه مسابقه را همه دیدند که در زمین مسابقه مشخص نشد و در بیرون از زمین فوتبال مشخص شده بود.
مالک باشگاه خونه به خونه گفت : آدم هایی که واقعا نمی خواستند خونه به خونه به لیگ برتر برود ، امروز خیلی خوشحال هستند ، ولی من امروز شرمنده شما هستم که با این وضع ناراحت به خانه ها بر می گردید.
** از بیرون تیم شلوغ کاری می کردند
حسن زاده امیری با اشاره به این موضوع که تیمش در چند مسابقه اخیر با چند بازیکن مصدوم و محروم برابر حریفان حاضر می شد ، اظهار داشت : واقعا نمی گذاشتند که ما بازیکنان خودمان را دراختیار داشته باشیم و از بیرون شلوغ کاری علیه تیم و بازیکنان ما ایجاد می کردند و من نخواستم اینها را در آن زمان بگویم تا مبادا تیم در شرایط بازی های حساس دچار حاشیه شود.
وی افزود : امروز با قدرت می گویم که سربلند و باافتخار شما هواداران واقعی خونه به خونه هستید.
** پاداش درقبال بازی ضدفوتبال مقابل خونه به خونه
مالک باشگاه خونه به خونه همچنین سرمربیان تیم های رقیب را نیز از انتقاداتش بی نصیب نگذاشت و گفت : همه شما دیدید که یک عده مازندرانی امروز چکار می کردند، برای چی ؟ چون از تیم حریف پول گرفته بودند.
وی افزود : آنها پاداش گرفته بودند که جلوی ما ضد فوتبال بازی کنند و این بازی برابر برق جدید شیراز ضد فوتبال بود.
او ادامه داد : آقایانی که سرمربی تیم های دیگر شدید ، باعث افتخار ما هستید ، اما این فوتبال نیست ، این ضد فوتبال است.
مالک باشگاه خونه به خونه خطاب به هوادارن تیمش گفت : شهر بابل متعلق به شماست و زندگی ادامه خواهد داشت و ناامید نباشد و ما از جمیع جهات شرمنده شما هواداران و محبت های شما هستیم.
وی افزود : خداوند جای حق نشسته و حتما تا چند روز آینده خیلی چیزها ثابت خواهد شد و مطمئن باشید که از حق شما هواداران نمی گذرم و تا هر کجا که باشد ، پیگیری خواهم کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های خونه به خونه مازندران و برق جدید شیراز در هفته سی و چهارم و پایانی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل به مصاف هم رفتند که شاگردان ‘ دراگان اسکوچیچ’ در تیم خونه به خونه با وجود پیروزی ۲ بر یک برابر میهمان خود ، به واسطه گل زده کمتر نسبت به تیم نساجی دیگر تیم این استان، شانس مستقیم صعود به لیگ برتر را از دست دادند./ایرنا