مربی مازندرانی ای که با نفت مسجد سلیمان خودش را ثابت کرد !

تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان با تساوی ۲ ـ ۲ مقابل مس رفسنجان به لیگ‌برتر فوتبال ایران صعود کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم نفت مسجد سلیمان صدرنشین رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۷ امروز (یک‌شنبه) به مصاف تیم رده دهمی مس رفسنجان رفت و در پایان به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

حمید نعمتی و حسین دوستدار به ترتیب در دقایق ۸ و ۲۹ برای نفت و سجاد حیدری و امیر خدامرادی در دقایق ۴۳ و ۵۸ برای مس گلزنی کردند.

نفت مسجد سلیمان با هدایت محمود فکری مازندرانی با این تساوی ۶۵ امتیازی شد و با صعود به لیگ برتر، قهرمانی لیگ یک را نیز کسب کرد.

با صعود نفت مسجد سلیمان، استان خوزستان صاحب چهارمین تیم لیگ برتری شد. استقلال خوزستان، فولاد و صنعت نفت آبادان سه تیم دیگر این استان هستند که از فصل آینده در کنار نفت مسجد سلیمان در لیگ هجدهم شرکت خواهند کرد.

اما باری دیگر یک مازندرانی تیمی را به لیگ برتر فرستاد. محمود فکری مربی پاک و با دانش فوتبال مازندران و ایران این فصل سختی های زیادی را تحمل کرد تا موفق شد به افتخار بزرگی دست پیدا کند . فکری با تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر صعود کرد. کاری که شاید اگر در نساجی هم باقی می ماند انجام می شد. اما فکری با نفت مسجد سلیمان خودش را به فوتبال ایران باری دیگر ولی اینبار در قامت سرمربی معرفی کرد. حالا فوتبال ایران روی فکری یک حساب دیگر باز می کند …

این فکری آینده درخشانی دارد ..