دوئل مازنی ها در هفت تیر/ تیرخلاص خونه به خونه یا برق رحمان !؟

در آخرین ایستگاه لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا دو تیم خونه به خونه بابل و برق جدید فارس به مصاف هم می روند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در چهارچوب هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول والیبال کشور فردا و از ساعت ۱۷ دو تیم خونه به خونه بابل و برق جدید فارس به مصاف هم می روند.

حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار :

تیم فوتبال خونه به خونه در هفته سی و سوم مسابقات در دیداری خارج از خانه برابر تیم اکسین البرز با تساوی بدون گل متوقف شد، تیم برق جدید نیز در خانه موفق شد با نتیجه پر گل و عجیب چهار بر صفر از سد تیم گل گهر سیرجان عبور کند.

 

بابلی ها که در این فصل دو مربی را روی نیمکت خود دیده اند به زحمت خود را به جایگاه دوم جدول رسانده اند، آنها در بازی پایانی باید به مصاف برق جدید بروند، تیم میانه جدولی که شاید شکست دادنش در وهله اول کار چندان سختی به نظر نرسد اما باید دید حساسیت بازی می تواند بر عملکرد شاگردان اسکوچیچ تاثیر بگذارد و آنها را از صعود باز دارد یا خیر؟، فارسی ها نیز که اولین فصل حضور خود در لیگ دسته اول را تجربه می کردند با تمام فراز و فرودها توانستند بقای خود را در لیگ قطعی کنند، مسئولان این تیم حال با خیالی آسوده در پی برنامه ریزی بهتر برای حضور بهتر در فصل آینده خواهند بود.

 

سرخ پوشان بابلی از سی و سه دیدار گذشته شانزده پیروزی، سیزده تساوی و چهار شکست را بدست آورده اند و با ۶۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم نساجی مازندران در رده دوم جدول جای دارند، نارنجی پوشان فارسی نیز ده پیروزی، یازده تساوی و دوازده شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با ۴۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهرداری ماهشهر در مکان دوازدهم جدول حضور دارند.

 

خونه به خونه ای ها تا بدین جای کار در مصاف با حریفان سی و هفت گل به ثمر رسانده اند و در مقابل شانزده گل نیز دریافت کرده اند، آنها صاحب برترین خط دفاع لیگ هستند و شاید به جرات بتوان گفت این مهم را مدیون جواد نکونام مربی سابق خود هستند، برقی ها نیز در تقابل با رقبا بیست و نه بار موفق به گلزنی شده اند در حالیکه سی و دو بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند.

 

تیم میزبان در صورت برتری در این دیدار و افزایش آمار گل های زده خود می تواند به لیگ برتر صعود کند، تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود حریف خود را متوقف کند یا شکست دهد می تواند یک ناکامی بزرگ را به این تیم مغرور تحمیل کند.

نویسنده: سید مهدی حق گوی – دی اسپورت