جنگ صعود تا لحظه آخر ادامه دارد / این جواد طلسم شکن !

در هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا دو تیم راه آهن تهران و نساجی مازندران به مصاف هم می روند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا دو تیم راه آهن تهران و نساجی مازندران از ساعت ۱۷ به مصاف هم می روند.

حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار :

تیم فوتبال راه آهن در هفته سی و سوم مسابقات در دیداری خارج از خانه با حساب چهار بر یک مغلوب تیم شهرداری تبریز شد، اما تیم نساجی در خانه موفق شد با دو گل از سد تیم فجر سپاسی عبور کند و خود را یک گام دیگر به صعود نزدیک تر کند.

راه آهنی ها که از چند هفته قبل سقوط خود را به دسته پایین تر مسجل دیده اند فارغ از تمامی دیدارهایی که در این فصل داشته اند در هفته پایانی باید به مصاف حریفی بروند که در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار دارد و همین امر حساسیت کار را دو چندان می کند و به همین جهت باید دید جوانان راه آهن می توانند مقابل تیم نساجی و انگیزه های بازیکنان آن مقاومت کنند و در آخرین گام شگفتی ساز شوند یا خیر؟، تیم نساجی نیز که در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار دارد حال باید در آخرین بازی خود به مصاف تیم سقوط کرده راه آهن برود، آنها اگر بتوانند در این بازی با اختلاف زیاد حریف خود را از پیش روی بردارند شاید بتوانند پس از سال ها انتظار طعم شیرین صعود را به لیگ برتر بخشند.

طلایی پوشان تهرانی از سی و سه دیدار گذشته ده پیروزی، چهار تساوی و بیست و هفت شکست را بدست آورده اند و با ۱۰ امتیاز در قعر جدول رده بندی مسابقات حضور دارند، سرخ پوشان مازندرانی نیز هجده پیروزی، هفت تساوی و هشت شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با ۶۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم خونه به خونه در رده سوم جدول جای دارند.

تیم راه آهن تا بدین جای کار در مصاف با حریفان پانزده گل به ثمر رسانده و در مقابل شصت و پنج گل نیز دریافت کرده است، آنها ضعیف ترین خط حمله و دومین خط دفاع ضعیف لیگ را در اختیار دارند!، تیم نساجی نیز در تقابل با رقبا چهل و سه بار موفق به گلزنی شده است در حالی که بیست و شش بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است.

تیم مهمان چنانچه موفق شود در این دیدار با اختلاف فاحش حریف خود را شکست دهد آن وقت در صورتی که در امتیازات با تیم خونه به خونه هم امتیاز شود می تواند به لیگ برتر راه یابد.

 

نویسنده: سید مهدی حق گوی – دی اسپورت