ستاره شورمستی دست از مدال نمی شوید/ مجتبی همچنان تک درخشان شمشیربازی

مازند اسپرت: این بار یک طلای انفرادی و یک نقره تیمی در سابر سهم مجتبی عابدینی بود که مرتبا می درخشد و در واقع یگانه شمشیرباز کشور است که در سطح بین المللی توان برتری بر حریفان را دارد. به گزارش مازند اسپرت ؛ مجتبی تیم سابر را در پیکارهای بین المللی تایلند به فینال […]

010101مازند اسپرت: این بار یک طلای انفرادی و یک نقره تیمی در سابر سهم مجتبی عابدینی بود که مرتبا می درخشد و در واقع یگانه شمشیرباز کشور است که در سطح بین المللی توان برتری بر حریفان را دارد.


به گزارش مازند اسپرت ؛ مجتبی تیم سابر را در پیکارهای بین المللی تایلند به فینال سابر برد که به کره جنوبی باخت اما در انفرادی مهار ناپذیر بود و ما را به رسیدنش به دومین المپیک امیدوار کرد. مجتبی عابدینی کاپیتان مازنی تیم ملی سابر در تایلند هر چه حریف پیش رویش بود برد. بعد از غلبه بر حریفانی از تایلند (دو بازیکن)، کره جنوبی، اندونزی و هنگ کنگ، موفق شد در جدول ۳۲ نفره مسابقات نیز بازیکن دیگری از تایلند را شکست دهد و یک مرحله دیگر صعود کند.عابدینی در جدول ۱۶ نفره مسابقات، شمشیربازی از هنگ کنگ را شکست داد و در جدول ۸ نفره نیز مقابل نماینده ای از کره جنوبی به برتری دست یافت و راهی نیمه نهایی شد.

این ملی پوش شمشیربازی تیم دانشگاه آزاد در مرحله نیمه نهایی تورنمنت بین المللی تایلند برابر هم تیمی خود فرزاد باهر ارسباران به برتری دست یافت و راهی دیدار نهایی شد.او در فینال رقیبی از کره را برد و با قدرت و قاطعیت به قهرمانی رسید. عابدینی که در لندن ۲۰۱۲ حضور داشت حالا برای ریو بی تابی می کند.