گزارش تصویری / بزرگترین جشن تاریخ ورزش بهشهر برگزار شد / عکاس : میثم محسنی

هیات کشتی بهشهر برای اولین بار در تاریخ ورزش این شهر، جشن قهرمانی را برای تقدیر از کشتی گیران مدال آور این شهر در رقابت های استانی برگزار کرد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ این مراسم با هدف تقدیر از کشتی گیران نوجوان و بزرگسال بهشهری که موفق به کسب عنوان قهرمانی در […]

37هیات کشتی بهشهر برای اولین بار در تاریخ ورزش این شهر، جشن قهرمانی را برای تقدیر از کشتی گیران مدال آور این شهر در رقابت های استانی برگزار کرد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ این مراسم با هدف تقدیر از کشتی گیران نوجوان و بزرگسال بهشهری که موفق به کسب عنوان قهرمانی در رقابت های استانی شده بودند در تالار صدف برگزار شد .

در این مراسم مربیان ، پیشکسوتان ، خانواده های کشتی گیران ، تعدادی از علاقمندان کشتی ، کشتی گیران و اعضای هیات کشتی حضور داشتند .

اجرای زنده موسیقی محلی از جمله بخش های ویژه برگزاری این جشن ویژه و به یادماندنی بود .

عسگری اکبری رییس اداره ورزش و جوانان ، مصطفی رجبی رییس بهزیستی و  مرتضی قلندری رکوردار میل باستانی کشور، میهمانان ویژه این مراسم بودند .

در کنار این میهمانان ، حضور علی اصغر بذری قهرمان سابق کشتی جهان و مربی تیم ملی و بهنام احسان پور ملی پوش وزن ۶۱ کیلوگرم جلوه خاضی به این برنامه داده بود .

هیات کشتی بهشهر همچنین در این مراسم از شهرام مردانی مربی پرتلاش بهشهری که به همراه تیمش موفق به کسب عنوان قهرمانی در رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان مازندران شده بود تقدیر کرد .