گزارش تصویری دیدار دو تیم اکسین البرز و خونه به خونه مازندران

از هفته سی و سوم لیگ آزادگان دو تیم اکسین البرز و خونه به خونه بابل به مصاف یکدیگر رفتند. دیداری که خونه به خونه بابل برای حفظ رده دوم جدول تلاش می کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از هفته سی و سوم لیگ آزادگان دو تیم اکسین البرز و خونه به خونه بابل به مصاف یکدیگر رفتند. دیداری که خونه به خونه بابل برای حفظ رده دوم جدول تلاش می کرد.

تیم اکسین البرز در خانه خود بسیار قدرتمند بوده است، به طوری که تنها توسط نفت مسجد سلیمان مغلوب شده است.

در نیمه اول با حملات دو تیم آغاز شد. هر دو تیم خونه به خونه و اکسین البرز نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار داشتند، ولی اکسین با هدایت لطیفی با کسب برد نمی توانست کسب سهمیه لیگ برتر کند. در نیمه اول بازی نسبتا آرامی بود و در نهایت دو تیم با نتیجه بدون گل زمین را ترک کردند تا مهیای نیمه دوم شوند.

با آغاز سوت نیمه دوم خونه به خونه که تنها برد در این بازی برایش اهمیت داشت، بیشتر مالکیت توپ و میدان بود و تلاش می کرد تا دروازه حریف را تهدید کند و حتی دروازه این تیم را باز کند. تلاش دو تیم تا پایان نیمه دوم نتیجه ای در بر نداشت و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در جدول رده بندی اکسین البرز با ۴۸ امتیاز در رده نهم و خونه به خونه با احتساب گل زده بیشتر نسبت به تیم نساجی مازندران در رده دوم قرار گرفت. نفت مسجد سلیمان کماکان با ۶۴ امتیاز در رده اول قرار دارد. با روند امتیازات تکلیف تیم های صعود کننده به هفته آخر کشیده شد.