برگزاری مسابقات گلف جام خزر در مازندران

رئیس هیأت گلف مازندران گفت: مسابقات گلف جام خزر سال جاری به میزبانی مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،وحید شمسی امروز در گفت‌وگو یی با اشاره به حضور تیم منتخب مازندران در مسابقات مختلف قهرمانی کشور اظهار داشت: پیشنهاد میزبانی مسابقات گلف جام خزر با حضور استان‌های شمالی گیلان، مازندران و گلستان را به فدراسیون دادیم تا این مسابقه سال جاری در مازندران برگزار شود.

وی با بیان اینکه برای توسعه ورزش گلف در دو بخش آقایان و بانوان، مسابقات منظم در سطح استان برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات به منظور اعزام تیم منتخب گلف آقایان و بانوان در مسابقات متعدد قهرمانی کشور برگزار می‌شود.

رئیس هیات گلف مازندران با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی ما توسعه رشته گلف در مدارس و دانشگاه‌های استان است، گفت: برای بالا بردن سطح کیفی ورزشکاران اردوی آموزشی و تمرینی را با حضور مربیان فدراسیون در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار خواهیم کرد.

شمسی از عقد قرداد هیأت گلف استان به مدت پنج ساله از خانه و سایت مینی گلف کانون مهندسین ساری خبر داد و تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مهم هیأت در سال جاری احداث مینی‌گلف در پارک تفریحی ملل ساری است.

وی در پایان با اشاره به حضور ورزشکاران خوب و با کیفیت گلف در سطح استان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مشکل هیأت نبود اسپانسر و سرمایه‌گذار در حمایت از ورزش گلف است که خواهان جذب اسپانسر در این رشته ورزشی هستیم.