برگزاری تور آموزشی جهانی جودو در مازندران

رئیس هیأت جودو مازندران از برگزاری تور آموزشی جهانی جودو به میزبانی استان مازندران در شهرستان نور خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجتبی قدمی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری تور آموزشی جهانی جودو گفت: با موافقت فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون جهانی جودو مقرر شد تور آموزشی جهانی جودو در ایران برگزار شود.

وی تصریح کرد: این تور که هر ساله در سه یا چهار کشور دنیا برگزار می‌شود با حضور نمایندگانی از فدراسیون جهانی بیست و سوم فروردین وارد ایران شدند و در هشت استان منتخب کشور اجرای برنامه دارند.

رئیس هیأت جودو مازندران افزود: استان مازندران هم یکی از استان‌های میزبان تور جهانی است.

این مسؤول ادامه داد: براساس برنامه تور جهانی که متشکل از دو گروه خارجی و ایرانی که قهرمانان المپیک و جهان حضور دارند و چهارم اردیبهشت وارد استان مازندران می‌شوند و در شهرستان نور مجتمع تفریحی توریستی دشت نور از ساعت ١٦ الی ١٩ اجرا خواهند داشت.

قدمی تصریح کرد: با توجه به برگزاری جلسات ستاد در اداره کل ورزش و جوانان مازندران و فرمانداری و مسؤولان شهرستان نور تمهیدات لازم برای حضور بیش از ٥٠٠ نفر از خانواده جودو مازندران پیش‌بینی شده است.

وی افزود: این همایش با حضور ورزشکاران مربیان داوران پیشکسوتان مدیران و خانواده‌های آنها اجرا می‌شود.

رئیس هیأت جودو مازندران در پایان گفت: امید است با حمایت‌های فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان مازندران، مسؤولان شهرستان نور بتوانیم میزبانی در خور شان و شایسته باشیم و از این فرصت مغتنم نهایت استفاده و بهره‌برداری را برای توسعه جودو مازندران و شناساندن فرهنگ و سنت‌های اصیل استان سرسبز و ولایت‌مدارمان باشیم.