محل فینال جام حذفی قطعی نشده است/خرمشهر یا شهری دیگر !!؟

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: محل برگزاری دیدار پایانی جام حذفی هنوز مشخص نیست و در هفته های آینده ورزشگاه دیدار استقلال تهران و «خونه به خونه» بابل تعیین می شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،«سعید فتاحی» روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: در آخرین بازدیدی که از ورزشگاه اروند خرمشهر داشتیم، این ورزشگاه ایرادات و مشکلاتی داشت که برای برگزاری دیدار پایانی آماده نبود. البته مسئولان استانی قول همکاری دادند که تا پیش از برگزاری دیدار فینال، ضعف ورزشگاه در بخشی از زمین چمن و سایر امکانات بر طرف شود.
وی ادامه داد: برای قطعی شدن برگزاری دیدار پایانی در این شهر باید بار دیگر از ورزشگاه بازدید شود که در صورت بر طرف شدن مشکلات، امکان برگزاری وجود خواهد داشت.
مسئول کمتیه مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که در صورت پا برجا بودن ایرادات مطرح شده، دیدار پایانی جام حذفی در چه شهری برگزار می شود، گفت: در این صورت محل جدید فینال اطلاع رسانی خواهد شد.
سازمان لیگ فوتبال در حالی هنوز از ورزشگاه خرمشهر به صورت قطعی به عنوان محل دیدار پایانی جام حذفی نام نمی برد، که «افشین حیدری» مدیر کل ورزش استان خوزستان در گفت و گویی اعلام کرده بود «پس از بازدید مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ و ایراداتی که به ورزشگاه گرفته شده بود، پیمانکاری برای مجموعه انتخاب شده تا ضعف ها را بر طرف کند».
مدیرکل ورزش استان خوزستان با قاطعیت اعلام کرده بود که فینال جام حذفی ۱۳ اردیبشهشت ماه در خرمشهر برگزار می شود./ایرنا