مصمم به صعود به لیگ برتر هستیم / از کیان فوتبال قائم‌شهر دفاع خواهیم کرد

پیش از آغاز مرحله پایانی لیگ دسته اول امیدهای کشور، به سراغ یونس گرائیلی؛ سرمربی تیم امید نساجی مازندران رفتیم و آخرین وضعیت این تیم را از وی جویا شدیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم امید نساجی مازندران که موفق شد از دو مرحله‌ای ابتدایی لیگ یک فوتبال امیدهای کشور عبور کند، باید در مرحله سوم و پایانی این رقابت‌ها از تاریخ ۲۶ فروردین‌ماه در اصفهان، به مصاف رقبای خود برود.

پیش از آغاز مرحله پایانی لیگ دسته اول امیدهای کشور، به سراغ یونس گرائیلی؛ سرمربی تیم امید نساجی مازندران رفتیم و آخرین وضعیت این تیم را از وی جویا شدیم.

تیم امید نساجی تنها نماینده‌ی مازندران است که در این مرحله از رقابت‌ها حضور دارد.

در مرحله پایانی ۴ تیم نساجی مازندران، پارس جنوبی جم، عقاب تهران و سپاهان اصفهان حضور دارند که بصورت دوره‌ای به جدال با یکدیگر می‌پردازند و در نهایت دو تیم نخست به لیگ برتر امیدهای کشور صعود می‌کنند.

بر همین اساس به سراغ یونس گرائیلی؛ سرمربی تیم امیدهای نساجی رفتیم و آخرین وضعیت این تیم را از وی جویا شدیم که در ادامه این گفت‌وگو را خواهید خواند.

 از آخرین وضعیت تیم امیدهای نساجی برای ما بفرمایید؟

 در حال حاضر ما در اصفهان هستیم و شرایط بسیار خوبی داریم. از فردا رقابت‌مان آغاز می‌شود و دیدارهای سختی پیش‌رو داریم. تیم‌های حاضر در این مرحله تیم‌های قدرتمندی هستند. تمرینات خوبی انجام دادیم و با تمام قوا پا به این مرحله گذاشتیم تا انشالله همانند دو مرحله‌ قبلی این مرحله را هم با قدرت به پایان برسانیم و به لیگ برتر صعود کنیم. دیدارهای‌مان در این مرحله به ترتیب با تیم‌های عقاب تهران، سپاهان اصفهان و پارس جنوبی به ترتیب در روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه تیم امید نساجی در مرحله دوم میزبان گروه خود بود، آیا شرایط مهیای آن نبود که می‌توانستید در مرحله پایانی هم میزبان بشوید؟

خدا را شکر شرایط خوبی داریم و این حاصل زحمات تمامی عوامل باشگاه است. با همه تفاسیر تیم اصفهان میزبانی را بر عهده گرفته است و برای مجموعه ما تفاوتی ندارد که در قائم‌شهر به جدال با رقیبان بپردازیم یا در هر نقطه دیگر. ما مصمم به صعود به لیگ برتر هستیم.

 تیم امید نساجی با هدایت شما توانست تا به اینجای کار بسیار عالی عمل کند و خود را به مرحله پایانی برساند. آیا باشگاه نساجی به تعهدات خود نسبت به تیم‌های پایه علی‌الخصوص تیم امید، عمل کرده است؟

از همه عوامل باشگاه تشکر می‌کنم. از آقای صنیعی‌فر؛ مالک باشگاه که توجه ویژه‌ای دارند و از آقایان امیری، کاظمی، سیدصالحی و آقای درویشی؛ رئیس هیأت فوتبال قائم‌شهر که واقعا زحمت کشیدند تا ما با تمام قدرت پا به اصفهان بگذاریم. تنها دغدغه ما بازیکنان بزرگسال‌مان بودند که نمی‌توانیم از آنان استفاده کنیم. ما دو روز زودتر به اصفهان آمدیم، از آقای سعید آذری کمال تشکر را دارم که تمامی امکانات باشگاه ذوب‌آهن، از جمله خوابگاه و زمین تمرین اختصاصی را در اختیار ما قرار داد و همچنین از زحمات آقای رضا قبادی که از زحمت‌کشان فوتبال قائم‌شهر هستند و در حال حاضر در باشگاه ذوب‌آهن فعالیت می‌کنند هم تشکر می‌کنم. ما دغدغه‌ی حایز اهمیتی نداریم. بازیکنان‌مان هم آمادگی کامل دارند. با توجه به تمریناتی که انجام دادیم و انگیزه‌ای که بچه‌ها دارند قطعا در این مرحله نتیجه خواهیم گرفت.

طبق قرعه‌کشی تیم امید نساجی در نخستین دیدار عصر فردا باید به مصاف تیم امید عقاب تهران برود. با توجه به اینکه در مرحله نخست با این تیم یک برد و یک مساوی را کسب کردید، بازی فردا را چطور ارزیابی می‌کنید؟

شرایط مرحله نخست با این مرحله بسیار متفاوت است. شرایط تیم عقاب هم طبیعتا تغییر کرده و تقویت شده است.  در مرحله نخست در تهران با پیروزی از زمین خارج شدیم و در قائم‌شهر هم مساوی کردیم. این دیدار با توجه به اینکه دیدارها مجتمع است و تغییر و تحولات بسیاری در تیم‌ها پدید آمده، از شرایط متفاوتی برخوردار است. با شناختی که از همه تیم‌ها داریم، هر چهار تیم لیاقت حضور در لیگ برتر و توان نتیجه‌گیری در این رقابت‌ها را دارند. تیم عقاب را ما بطور کامل رصد کردیم و با تشکر از آقای سیدصالحی؛ مدیر تیم‌های پایه باشگاه که بسیار زحمت می‌کشند، ایشان تیم مقابل را در دیدار تدارکاتی‌ که داشت، مورد آنالیز قرار داد و شرایط مهیاست تا انشالله در این دیدار با دست پر از زمین خارج شویم.

 صحبت پایانی؟

در پایان مجددا از از عوامل باشگاه نساجی و باشگاه ذوب‌آهن و هیأت فوتبال قائم‌شهر تشکر می‌کنم. از شما و مجموعه خبرگزاری فارس هم تشکر ویژه‌ای دارم که به فوتبال پایه نگاه ویژه‌ای دارید. با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم، قطعا امیدواریم که تعداد زیادی از این بازیکنان فصل آتی در تیم بزرگسالان حضور خواهند داشت. در پایان باید بگویم که بچه‌های ما مصمم هستند و از انگیزه‌ی بالایی برخوردارند و با قاطعیت بدنبال کسب نتیجه هستند. ما هم در کنارشان تلاش خواهیم کرد تا از کیان فوتبال قائم‌شهر دفاع کنیم و با قدرت به لیگ برتر صعود کنیم.

گفت‌وگو: محمد مهدی‌زاده