نمایش ۸۵ خودروی قدیمی در پارک ملت بهشهر در پنجمین گردهمایی خودروهای کلاسیک

دبیر هیأت اتومبیل‌رانی بهشهر از برگزاری پنجمین گردهمایی خودروهای کلاسیک در بهشهر خبر داد و گفت: پنجمین گردهمایی خودروهای کلاسیک در سال جاری با به نمایش گذاشتن ۸۵ خودروی قدیمی در پارک ملت برگزار می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،علی یوسفی امروز در گفت‌وگویی از برگزاری پنجمین نمایشگاه خودروهای کلاسیک در پارک ملت خبر داد و اظهار کرد: در سال جاری گردهمایی خودروهای کلاسیک با ۸۵ خودروی قدیمی در پارک ملت در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه علاقه به وسایل نقلیه کلاسیک همچنان در میان مردم مشاهده می‌شود، افزود: برگزاری نمایشگاه در دوره‌های گذشته با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شد و این مهم انگیزه ما را در برگزاری و تداوم این نمایشگاه بیشتر ساخت.

دبیر هیأت اتومبیل‌رانی بهشهر بیان کرد: این نمایشگاه یک‎روزه، در روز جمعه ۲۴ فروردین‎ماه با نمایش ۸۵ خودروی کلاسیک  از استان‌های مازندران، گلستان و سمنان برپا می‎شود.

این مسؤول با بیان اینکه این گردهمایی از شبکه خبر و ۲ سیما پخش می‌شود، تصریح کرد: پنجمین گردهمایی خودروهای کلاسیک بهشهر با اجرای مسعود روشن‌پژوه از ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا ۱۷ عصر ادامه دارد و این برنامه از شبکه خبر و ۲ سیما پخش می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه شعار ما خودروی کلاسیک سرمایه ملی است، اضافه کرد: هدف از برگزاری این همایش ایجاد یک روز شاد و مفرح برای شهروندان و فرهنگ‌سازی برای زنده نگه داشتن خودروهای کلاسیک و قدیمی است.