رسانه های فوتبالی مدارک خود را برای دریافت کارت شناسایی ارسال کنند

مهدی رضی مسوول روابط عمومی هیات فوتبال مازندران شرایط ثبت نام و صدور کارت پوشش ‏خبری- تصویری برای رسانه‌ها را در فصل آینده فصل ۹۸-۹۷ ‏ اعلام کرد.‏

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران در گفتگویی در خصوص دریافت های کارت های شناسایی فصل جدید رقابت ها اظهار داشت: تمامی رسانه هایی که در زمینه ورزش فوتبال متقاضی برای پوشش خبری و تصویری مسابقات لیگ های مختلف کشور می باشند می توانند مدارک لازم جهت صدور آی دی کارت مخصوص سازمان لیگ را به واحد روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران ارائه دهند.

مهدی رضی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران گفت :به مانند سال گذشته، خبرنگاران،عکاسان مازندرانی می توانند با تاییدیه هیات فوتبال آی دی کارت مخصوص سازمان لیگ را داشته باشند تا در دیدار های خارج از خانه هم به مشکل برنخورند.

وی ادامه داد : فوتبال مازندران در لیگ های یک و دو و سه و همچنین در لیگ برتر فوتسال و فوتبال ساحلی دارای نماینده می باشد و از این رو باتوجه به مشکلاتی که در سالهای گذشته برای خبرنگارانی که در دیدارهای خارج از خانه به همراه تیم های مازندرانی در مسابقات حضور پیدا می کردند ،تصمیمی اتخاذ کردیم تا تمامی فوتبال نویسان کارت مخصوص سازمان لیگ را داشته باشند.

رضی در خصوص شرایط دریافت آی دی کارت مخصوص سازمان لیگ فوتبال کشور گفت:معرفی‌نامه معتبر از رسانه‌ها با مهر و امضا مقام مسئول، کپی ‏کارت ‏ملی و یک قطعه عکس پرسنلی جدید ( ۳*۴ تمام رخ رنگی با ‏زمینه ‏سفید) مدارک مورد نیاز برای صدور کارت‌های شناسایی و ‏خبری ‏برای رسانه های داخلی است که باید به روابط عمومی هیئت فوتبال استان ارائه کنند.

وی افزود : ‏مدارک ‏حداکثر تا تاریخ دهم اردیبهشت ۱۳۹۷ باید ارایه شود.‏

گفتنیست ؛خبرنگاران ، عکاسان و تصویربرداران ورزشی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران تماس حاصل نمایند.

قابل ذکر است، کارت‌های شناسایی برای فصل آینده برای خبرنگاران و عکاسان ‏فعال ‏در رسانه‌های گروهی صادر می‌شود‎.