اختلاف ساعت ایران و ژاپن روی نوشاد تاثیر داشت/ عملکرد نیما راضی کننده بود

سرمربی تیم ملی‌ تنیس گفت: اختلاف ساعت ایران و ژاپن روی نوشاد تاثیر داشت و از سوی دیگر در گروه سختی در کاپ آسیا قرار گرفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جمیل لطف‌الله نسبی در گفت‌وگویی، در مورد عملکرد ملی پوشان تنیس روی میز در مسابقات کاپ آسیا اظهار داشت: بچه‌ها بازی خوبی انجام دادند به خصوص نیما عالمیان که عملکرد بسیار خوبی داشت و مطمئنا در رنکینگ ماه بعدش تاثیر زیادی خواهد داشت. هرچند گروهش از نوشاد آسانتر بود، اما واقعا راضی کننده بود. مسابقات در ۴ گروه برگزار شد و از هر گروه ۲ بازیکن به مرحله حذفی صعود می‌کردند.

وی گفت: نوشاد در دو دو بازی شانس برد داشت. مقابل بازیکن کره جنوبی در گیم پنجم ۱۰ بر ۵ جلو بود، اما بازی را باخت و اگر می‌برد صعود می‌کرد. در بازی آخر نیز شانسی برای صعود نداشت و فقط بازی کرد تا امتیازی از او کم نشود.

سرمربی تیم ملی تنیس عنوان کرد: شرایط گروهبندی مسابقات کاپ آسیا به شکلی است که سه گروه اول همه برترین‌ها حضور دارند و در گروه چهارم بازیکنان مناطق آسیایی مانند شرق آسیا، غرب آسیا دعوت می‌شوند و به همین دلیل گروه نوشاد سخت شده بود و نیما شرایط بهتری داشت.

لطف الله نسبی در مورد اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی سوئد اظهار داشت: اردوی ما از ۸ فروردین آغاز شده و نوشاد و نیما هم پس از چند روز استراحت به اردو باز می‌گردند و تا پنجم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برنامه‌مان این است که خارج از تهران اردویی داشته باشیم که به آب و هوای شهر محل برگزاری مسابقات جهانی نزدیک باشیم و از بین ماهشهر و رشت یکی را انتخاب خواهیم کرد.