هیات فوتبال استان مازندران با بیانیه ای تذکر جدی به باشگاه ها داد

هیات فوتبال استان مازندران به استفاده جعلی از نام ” آکادمی ” برای باشگاه ها و مدارس فوتبال واکنش جدی نشان داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تذکر جدی هیات فوتبال استان مازندران به استفاده جعلی از نام ” آکادمی ” برای باشگاه ها و مدارس فوتبال شاید به موقع بود. برخی از باشگاه ها و تیم هایی که شاید هنوز اسمشان به عنوان تیم یا باشگاه به ثبت نرسیده ، بعد از جذب چند دانش آموز یا جمع کردن تیمی ، عنوان آکادمی را برای خودشان تبلیغ می کنند در حالی که شاید  ندانند یدک کشیدن اسم آکادمی داستان های متفاوتی دارد و شرایط خاص خودش را دارد.

اما هیات فوتبال استان مازندران بالاخره در خصوص این موضوع نچندان خوشایند واکنش نشان داد.متن بیانیه اعلام شده توسط هیات فوتبال استان مازندران به شرح ذیل می باشد :

ریاست محترم هیأت فوتبال مناطق سه گانه /شهرستان های استان مازندران؛

ضمن تقدیر از مساعی و تلاشهای همه عزیزان در پیشبرد فوتبال مازندران، به اطلاع میرساند، مشاهده شده که برخی از باشگاهها و مدارس فوتبال و فوتسال در اطلاعیه ها ، دعوتنامه ها و خبرهای خود از عنوان” آکادمی” استفاده می نمایند.
از آنجا که تأسیس آکادمی منوط به احراز شرایط و امکانات خاص خود و اخذ مجوزهای مورد نیاز از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران می باشد لذا در حال حاضر این عنوان شامل هیچ باشگاه، مدرسه فوتبال و فوتسالی در استان مازندران به دلیل عدم اخذ مجوزهای لازم تأسیس آکادمی فوتبال، نمی باشد.
بنابراین استفاده از عنوان ” آکادمی” به همراه نام باشگاه یا مدارس فوتبال و فوتسال در سربرگها، دعوتنامه ها ، اطلاعیه ها و خبرها ممنوع بوده و خواهشمند است دستور فرمایند ضمن نظارت لازم، اقدامات قانونی و مقتضی انجام پذیرد .